Gå til innhold

Xbox 360 + PC Monitor = Hærk - Hjelp..

Kezha

Anbefalte innlegg

Putter tråden her ettersom jeg ikke klarte navigere frem til der den sikkert burde være.

Xbox 360 slim + Monitor = marreritt..

Ok så dette er mitt setup.

Jeg har 2 skjermer, disse er begge koblet til PCen min. Skjerm 1 på venstre, skjerm 2 på høgre.

I skjerm 1 til venstre har jeg også koblet til Xboxen, er 2 hdmi kontakter på skjermen.

Ok, så det som er mitt problem, siden xboxen reagerer på video, vil den ikke starte om jeg skrur den på, å bytter input fra HDMI kontakt 2 som er PC monitor, til HDMI Kontakt 1 som er Xboxen.

De skjermene jeg hadde før, kunne jeg trikse til å holde inne menyknappen for at xboxen skulle starte.

Men på disse skjermene står den bare å spinner, skrur seg av og på og av og på og av og på osv..

Er det noen som har tips til hvordan jeg skal kunne få det til slik at den faktiskt kan kjøre både PCen på skjermen og så bare bytte input uten problemer til å starte å kunne spille Xbox?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg missforstår, men X360 vil starte uansett om du har en skjerm koblet på eller ikke. Om monitoren ikke fanger opp signalet ifra X360 så kan det være du burde prøve uten å ha noen andre kabler i monitoren og kun til X360.

Om problemet er det samme så prøv med en annen HDMI kabel. Evnt koble pc til monitor via DVI om det kan hjelpe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg missforstår, men X360 vil starte uansett om du har en skjerm koblet på eller ikke. Om monitoren ikke fanger opp signalet ifra X360 så kan det være du burde prøve uten å ha noen andre kabler i monitoren og kun til X360.

Om problemet er det samme så prøv med en annen HDMI kabel. Evnt koble pc til monitor via DVI om det kan hjelpe.

Har prøvd at det kun er Xbox -> Skjerm men det samme skjer da desverre.

Skjermene har ikke DVI, bare 2x HDMI :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...