Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ps3 usb feil

Anbefalte innlegg

Hei jeg har arvet en ps3 av broren min men begge usbene er ødelagte så jeg må på den ene dytte usben hardt opp sånn at den skal virke men den har ødelagd mange av usb ene mine til ladere osv.... men jeg lurte på om jeg kan få tak i en trådløs usb hub til ps3 sånn at jeg kan bruke den enkel

Takker For Svar :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bruke en trådløs USB hub, så må jo den kobles til PS3'en. Men siden begge USB-tilgangene til din PS3 er ødelagte, blir jo det et problem. Hvis du bare skal bruke den til å lade kontrollene så kan du gjøre det via f.eks. en PC. Pass bare på at kontrollen er på og linket til PS3'en.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke en trådløs USB hub, så må jo den kobles til PS3'en. Men siden begge USB-tilgangene til din PS3 er ødelagte, blir jo det et problem. Hvis du bare skal bruke den til å lade kontrollene så kan du gjøre det via f.eks. en PC. Pass bare på at kontrollen er på og linket til PS3'en.

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS3-USB-Ultra-Power-Hub/td-p/39097151 denne?
Lenke til kommentar

Den må vel kobles til PS3'en ved førstegangsbruk så den blir linket til PS3'en? Det skjer med kabel vil jeg tro, akkurat som med en kontroller. Og siden begge USB'ene er ødelagte, hvordan skal du koble til den HUB'en?

jeg kan sette en teip sånn at den fungerer (håper jeg) men jeg har en lader som passer til Huben for det er PS3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du viser på bildet, da det er ganske mørkt. Ser USB-porter og noe som ser ut som isoporplater med elektrikerteip. Er litt usikker på hva du egentlig mener med førstepost, grunnet din dårlige rettskriving, men for å svare på:

men jeg lurte på om jeg kan få tak i en trådløs usb hub til ps3 sånn at jeg kan bruke den enkel

så er dette et forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...