Gå til innhold

Kjøpe brukt data fra finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

den PSU hadde eg droppet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

den PSU hadde eg droppet

 

Jeg også, rett og slett.

 

Ville derimot anbefalt noe fra Corsair, dem har veldig gode PSU'er for bra penge.

Lenke til kommentar

HX er vel noe av de bedre, men ta en titt på CX serien, De er vel billige for kraften de gir.. :p

 

Den er ikke bedre, også koster den mer for 500w. HX er bare å drømme om til 5000kr. Spørsmålet er hvorfor den psuen jeg valgte ut er så ille? Og hvis de ikke kan svare på det, vet de vel ingenting om den i det hele tatt?

Endret av otl
Lenke til kommentar

Den er ikke bedre, også koster den mer for 500w. HX er bare å drømme om til 5000kr. Spørsmålet er hvorfor den psuen jeg valgte ut er så ille? Og hvis de ikke kan svare på det, vet de vel ingenting om den i det hele tatt?

Hvis det er silver power du har valgt, har det et dårlig rykte. De kommer med mye feil etc. Har hatt det selv og min bråker som en traktor..
Lenke til kommentar

Hvis det er silver power du har valgt, har det et dårlig rykte. De kommer med mye feil etc. Har hatt det selv og min bråker som en traktor..

 

Slikt skjer med andre psu'er også. HX serien til Corsair er heller ikke feilfri. Bare å returnere hvis det er noe som ikke stemmer. Vet ikke hvilken PSU du hadde, men det står den bråker litt i meste laget ved full last, noe han ikke er i nærheten av med det oppsettet.

 

Du sier jo at kompisene dine er fornøyd med lignende PSU med ett bygg som koster 9000kr? Så hvorfor skal ikke TS bli det med en pc til 5000kr? Hvis det var det de kjøpte da, ikke vet jeg. Men ingenting galt med den strømforsyningen.

Endret av otl
Lenke til kommentar

Slikt skjer med andre psu'er også. HX serien til Corsair er heller ikke feilfri. Bare å returnere hvis det er noe som ikke stemmer. Vet ikke hvilken PSU du hadde, men det står den bråker litt i meste laget ved full last, noe han ikke er i nærheten av med det oppsettet.

 

Du sier jo at kompisene dine er fornøyd med lignende PSU med ett bygg som koster 9000kr? Så hvorfor skal ikke TS bli det med en pc til 5000kr? Hvis det var det de kjøpte da, ikke vet jeg. Men ingenting galt med den strømforsyningen.

Mener at Silver Power er dårlig etter min erfaring, han får gjøre som han vil men jeg personlig ville gått gått for OZC eller Corsair..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

HX serien til Corsair er heller ikke feilfri.

 

Ingen som har påstått det heller men er fremdeles bedre enn Silver Power. Som den Corsair-fanboyen jeg er så ville jeg soleklart gått for noe fra Corsair. De leverer som regel hva man betaler for. CX/TX-seriene ville jeg påstått var de mest "coilwhine" utsatte PSU'ene fra Corsair. HX/AX er de som er mest "feilfrie" etter erfaring.

 

Men men, han får velge hva han vil. Hvis man har et R4 kabinett så skal det jo hjelpe en del mot lyden av en traktor der inni. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Selv kjøper jeg bedre enn Corsair. En kjøper ikke 500w hvis pc'en trekker 499.99w, da hører den ut som en traktor. La ved linker i en tidligere post her, bare å lese i vei :)

Men kanskje TS trenger skyss for å komme seg hit så kanskje han hadde hatt bruk for en traktor, hvem vet? :) Ble helt borte her han/hun

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...