knosemjau Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Samboeren min skal endelig ta skrittet til smarttelefon. Hun synes min Samsung Galaxy GT-S5690 Xplorer har litt for liten skjerm, dessuten er dette en elendig mobil med både for svak prosessor og forkrøplende internminne på 150MB. Kanskje noen gidder å peke en vei eller to med hennes krav? Hadde vært en god start på letinga! Stor skjerm Robust (gjerne IP67, men det er altså ikke et must) Bra prosessor Mobilen skal helst kunne vare 4-5 år Prisen kan gjerne være lav 8) Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hva er lav pris? Se på Samsung Galaxy S3, Nexus 4, og Optimus G! Eller vent til prisen på Sony Xperia Z og S4 faller til 3500-4000, de er fine, og Sony er vanntett. Endret 2. mai 2013 av iFire Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg vet ikke hva lav pris er for noe. Det er to (?) år siden jeg kjøpte Samsungen min, og da var 1800kr billig. Hvordan er prisfordelingen i markedet - hva er det som koster penger? Skjermstørrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå