Øystein.F. Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dei første detaljane om haustens storspel er ute i det fri. Les hele saken Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Mitt lille håp er at byen blir mer levende, at man kan gå inn i flere butikker, og større utvalg i klær og personliggjøring! 4 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Rask rettelse: Traileren ble vist fram tirsdag (30.4) ikke i går (1.5). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Mitt håp er at de gir ut for pc slik at jeg kan få spilt det 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Forventningene begynner å tilsi at dette kan bli "et legendarisk spill" nå.. jeg håper det innfrir.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Høres spennende ut. Men problemet er at jo mer realistisk GTA blir, jo dårligere samvittighet får jeg når jeg slår ned gamle damer med balltre... GTA 1 og 2 var helt ok, den var tegneserie, siden GTA3 har jeg vært langt mer ambivalent... En ting jeg virkelig savner fra GTA 1 og 2 er muligheten for å slå av politi HELT. Av og til er det gøy å åpne saven med politiet avslått og bare kjøre på med synd og vold. Huff, nå hørtes jeg fryktelig ukristelig ut, eller hva? Endret 2. mai 2013 av fnwilborn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Høres spennende ut. Men problemet er at jo mer realistisk GTA blir, jo dårligere samvittighet får jeg når jeg slår ned gamle damer med balltre... GTA 1 og 2 var helt ok, den var tegneserie, siden GTA3 har jeg vært langt mer ambivalent... En ting jeg virkelig savner fra GTA 1 og 2 er muligheten for å slå av politi HELT. Av og til er det gøy å åpne saven med politiet avslått og bare kjøre på med synd og vold. Huff, nå hørtes jeg fryktelig ukristelig ut, eller hva? Var ikke noe galt med det nei. Men så finnes det mods for det også da Lenke til kommentar
zen master Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 den nye traileren var fryktelig skuffende... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Er veldig spent på hvordan grafikken/ytelsen blir, jo mer massivt det blir jo mer stress blir det for disse gamle konsollene. Det er jo en tragedie at dette ikke kommer til neste gen konsoller. Endret 2. mai 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er veldig spent på hvordan grafikken/ytelsen blir, jo mer massivt det blir jo mer stress blir det for disse gamle konsollene. Det er jo en tragedie at dette ikke kommer til neste gen konsoller. Jeg er sikker på at vi får en HD-versjon eller en GTA5: San Andreas på next gen etter hvert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er veldig spent på hvordan grafikken/ytelsen blir, jo mer massivt det blir jo mer stress blir det for disse gamle konsollene. Det er jo en tragedie at dette ikke kommer til neste gen konsoller. Next gen vil ikke være i nærheten av det en pc hadde klart. Håper på en overraskende pc-versjon Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Må si det er litt trått å lese nynorsk asså... 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Michael kan til dømes gå ut i sakte kino, i det som høyrest ut til å bli svært likt Bullet Time frå Max Payne-serien Michael kan til dømes gå ut i sakte kino, i det som høyrest ut til gå ut i sakte kino, i det som høyrest sakte kino 9 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 To ting å påpeke i artikkelen. Det at personene du styrer blir bedre i ting de gjør mye er ikke nytt. Slik var det i høyeste grad i GTA: SA også. Brukte man sub machineguns mye ble man flinkere i det. At man kan dykke under vann er heller ikke nytt, men det blir kanskje flisespikkeri da det var et oppdrag i SA der man faktisk dykket under vann Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 den nye traileren var fryktelig skuffende... hysj Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vet ikke helt om de egenskapene til folkene er hva jeg ønsker i et GTA-spill, men jeg velger å stole på at R* har kontroll som vanlig. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noe skeptisk til de her egenskapene, men lar tvilen komme tiltalte til gode. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Next gen vil ikke være i nærheten av det en pc hadde klart. Håper på en overraskende pc-versjon Hehe good one. Det er ikke sikkert det kommer en PC versjon engang. Eller vent jo vi får en shitty console port 6mnd etter release til console som tar nok ett år før spillet blir spillbart da mod community må rette opp Rockstar sine feil. Endret 2. mai 2013 av fenele 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noe skeptisk til de her egenskapene, men lar tvilen komme tiltalte til gode. San Andreas lot oss jo påvirke karakteren, og en del rollespill lar oss bli bedre i ting ved å bruke dem. Det funger som regel bedre enn du kanskje tror. Har lyst til å glede meg til dette, men det er i hovedsak tre ting som gjør meg skeptisk. 1. Tre karakterer kan bli forvirrende, og å bli tvunget til å bytte mellom dem kan fort bli irriterende. Det er rimelig kjipt å bruke lang tid på å gjøre en av dem veldig god, og så bli tvunget til å spille med en annen i historien. 2. De fokuserer veldig mye på hvor stort kartet er, men de glemmer fullstendig at det ikke har noe å si hvor stort det er om det ikke er noe å gjøre der. San Andreas hadde et stort område, men mye av dette var bare øde landeområder der fint lite skjedde. Får vi dette i GTA5 også ser jeg ikke helt vitsen av å skryte over hvor stort kartet er. Less is more, og det der. 3. Trenger vi virkelig GTA lengre? Da GTA3 kom var det en liten revolusjon, og på mange måter det første sandkassespillet. Men det begynner å bli lenge siden, og i dag er sandkassespill mer eller mindre en godkjent sjanger. GTA er ikke derfor automatisk øverst på listen, men har en del sterke konkurrenter. Saint's Row er jo en viktig konkurrent, og selv Amazing Spider-man gjorde veldig mye rett. Prototype har vært populært, og hva med Infamous? Og så videre, og så videre. Å si GTA alltid vil være best fordi det var først er som å si Doom alltid vil være først fordi det 'skapte' FPS-sjangeren. (Wolfenstein var riktignok før Doom, men det var Doom som gjorde sjangeren populær, og dermed tok et nisjespill og skapte den om til en egen sjanger.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå