mobilen.no Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vi har testet ti av dem. Sjekk hvilket som er best.Samletest: 10 nettbrett under lupen Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Begge linkene på vinneren er feil, de viser til Samsung Galaxy Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmm. Jeg savner Tromsø Pad. Var det ikke den som skulle utfordre iPad ifølge produsenten i Tromsø? 3 Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmm. Jeg savner Tromsø Pad. Var det ikke den som skulle utfordre iPad ifølge produsenten i Tromsø? Trømsø Pad har blitt testet, men fikk ikke så veldig bra score. 3 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sony vant både mobiltesten og nettbrettesten! S4 var riktignok ikke med i mobiltesten, men likevel har vi muligens en kommende kjempe her.... 4 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmm. Jeg savner Tromsø Pad. Var det ikke den som skulle utfordre iPad ifølge produsenten i Tromsø? Den er det ikke mye vits i å savne vel, kinesisk rabbel hele skiten 2 Lenke til kommentar
Opsahl66 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Blir nok dobbel Z (nettbrett og telefon) i løpet sommeren. Bare begynne og spare, og glede seg :-) 1 Lenke til kommentar
Diskmann Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har prøvd flere av de. Savner Nexus 10 i listen. Av de jeg har prøvd er den helt i toppen. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg limetime Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Oi, ingen Nexus 10 på listen, et brett med bedre skjerm og lyd enn samtlige, og iallefall blandt de raskeste, om ikke det raskeste, og i mine øyne den med best programvare? Også sjokkerende at Nexus 7 ligger på 9. plass, med det argument at det er for dyrt, når det koster 1600kr på ekspert for 32GB, mot f.eks et brett med lavere spesifikasjon, ipad mini, som koster 3200 kroner, det DOBBELTE!? Samtidlig får Nexus 7 trekk for liten skjerm, mens ipad mini får ros for "hendig størrelse". Ja den er mindre i forhold til skjermareal, men jeg får ikke dette til å stemme! Selvfølgelig er dette mye smak og behag, men et nettbrett som iallefall ikke er nevneverdig bedre enn det andre, men koster det dobbelte, får bedre kritikk? Håper Espen Irwing Swang har en kommentar? Gøy å se at Xperia Tablet Z gjør det bra, hadde vært artig å få prøve! Edit: dårlig formulering, og ekstra kommentar Endret 2. mai 2013 av limetime 12 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Også her burde padfone infinity vært med Synd for Asus at den ikke er ferdigtestet før om en uke ... 1 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Må si meg enig i de tidligere kommentarene.. Nexus 10 er en drøm å eie hvis man er litt over middels teknisk interessert. Kjapp, høy oppløsning, alltid siste utgave av Android. Den AOKP baserte ROMen RootBox med KTManda kernel er favoritten for øyeblikket. edit: eneste grunnen til at den ikke skulle være med i lista er fordi den ikke er sluppet i Norge offisielt. Endret 2. mai 2013 av MartinGM 2 Lenke til kommentar
Opsahl66 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmmm, synes Espen Swag kanskje var litt for kjapp der. Kunne ganske ventet noen uker og sagt "De 15 beste nettbrettene" :-) Er Sony tilhenger, men Nexsus 10 hørtes veldig interessant ut. 1 Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dett er årets tåpligste test, hvorfor testet dere Nexus 7 med 16g og ikke 32g modellen til 200 kr mer men nok minne. Asus padfone 2? Padfone infinitive 32 g model koster bare 1000 mer!! Og hvorfor liker dere Windows rt som svært få vil ha, alle venter på fullversjon utgaven!!! (De flest nettsteder mener at Nexus 7 er bedre enn iPad mini)tror også jeg ville valgt en Asus pad infinitive forran galaxy note 10. 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bestilling av note 10.1 om få dager! ) Lenke til kommentar
elaffen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Argumentet om at Nexus 7 er for dyr faller bort når vi ser hva den koster i butikken. Espen har brukt en pris på 16GB versjonen som amobil testet i fjor høst. Denne finnes nå bare i 2 nettbutikker til en høyere pris enn hva den kostet når amobil testet brettet. Etter Amobil sin test har nemlig Google lansert en 32 GB modell som ved lansering kostet hundrelappen mer enn 16 GB utgaven. Ergo er 16GB versjonen faset ut av markedet, og det er nå 23 butikker som selger 32GB utgaven. Billigste butikk er Expert hvor du får den for 1600,- Da forsvant de to grunnene til at Nexus 7 bare fikk karakter 3 i denne testen. For lite lagringsplass, og for dyr. Jeg har forøvrig testet Xperia Tablet Z selv og synes den er bra på mange områder, men på grunn av størrelsen kan den ikke erstatte mitt 7-tommer nettbrett 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg jenskristian Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 En test som rangerer Anderson ADT 1.0 høyere enn Nexus 7 har jeg vanskelig for å ta seriøst. 13 Lenke til kommentar
perern1994 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Synes Nexus 10 burde være med her, er spendt på å høre hva dere har å si om den. Lenke til kommentar
limetime Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Argumentet om at Nexus 7 er for dyr faller bort når vi ser hva den koster i butikken. Espen har brukt en pris på 16GB versjonen som amobil testet i fjor høst. Denne finnes nå bare i 2 nettbutikker til en høyere pris enn hva den kostet når amobil testet brettet. Etter Amobil sin test har nemlig Google lansert en 32 GB modell som ved lansering kostet hundrelappen mer enn 16 GB utgaven. Ergo er 16GB versjonen faset ut av markedet, og det er nå 23 butikker som selger 32GB utgaven. Billigste butikk er Expert hvor du får den for 1600,- Da forsvant de to grunnene til at Nexus 7 bare fikk karakter 3 i denne testen. For lite lagringsplass, og for dyr. Jeg har forøvrig testet Xperia Tablet Z selv og synes den er bra på mange områder, men på grunn av størrelsen kan den ikke erstatte mitt 7-tommer nettbrett Spot on! Blir spennede å se hva som kommer på Google I/O, går rykter om Nexus 7 med full HD skjerm og mobilnett. Kan bli en vinner, iallefall om en bestiller fra USA. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Savner nexus 10 ja som er det mest aktuelle nettbrettet nå 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg