Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Har russen lov til å kjøre meg langt vekk og etterlate meg?

Lars26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russ er vanlige mennesker som er underlagt norsk lov på lik linje med alle andre.

så det vil si jeg kan lage min organiasjon som kalles pessefolka og kidnappe folk for å sprute dem ned og stikke?

Lenke til kommentar

Du kan gjerne gjøre det, men da kan folk anmelde deg og du kommer i trøbbel.

Hvem er denne russeren du nevner i emnetittelen forresten?

jeg mente RUSS

blå russ svart russ osv.

Leste du i det hele tatt hva han skrev?

jeg skjønte den nå greit my bad sorry
Lenke til kommentar

Herregud så mange russ jeg har sett på plass de siste årene, finnes så makalaust mange drittstøvler der ute. Hver gang jeg går ute håper jeg at jeg ser en forbannet russ som jeg skal sette på plass.

Ja du er sikkert en skikkelig tøffing kan jeg tenke meg. La nå ungdommen få ha det litt gøy siste året sitt på vidergående uten at tapere som deg skal ødelegge for de.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Unnskyld meg men skal jeg liksom godta at jeg blir plukket opp av russ og kjørt uti skogen, bare fordi de skal ha deg gøy? Det vil si at hver gang jeg har bursdag kan jeg kødde med folk? Ha det gøy for min del men ikke la det gå utover andre

• Liker 3
Lenke til kommentar

I hvilken verden finner du "friheten til å bli kjørt hjem"?

HVOR i tråden klarer DU å lese at noen har blitt kjørt hjem? TS har åpenbart blitt dratt med av russen og satt av en plass vekke fra byen han var i?

Hurrrrrr....

• Liker 3
Lenke til kommentar

hei lurer på om russen kan ta meg kjøre meg vekk fra byen og sprute meg ned og etterlate meg der?? kan jeg politianmelde dette eller er har dem lov til det

Om det var mot din vilje er det ulovlig frihetsberøvelse, og det kan være veldig straffbart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

selfølgelig var det ufrivillig de bare tar med meg et sted og spruter vann på meg sier jeg har tlf i lomma men de hører faen ikke på men det gikk bra med telefonen

Da kan du dra innom nærmeste politistasjon og anmelde russen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...