Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 hei lurer på om russen kan ta meg kjøre meg vekk fra byen og sprute meg ned og etterlate meg der?? kan jeg politianmelde dette eller er har dem lov til det Lenke til kommentar
Populært innlegg Woltox Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 Du kan anmelde det. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 Russ er vanlige mennesker som er underlagt norsk lov på lik linje med alle andre. 15 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Russ er vanlige mennesker som er underlagt norsk lov på lik linje med alle andre. så det vil si jeg kan lage min organiasjon som kalles pessefolka og kidnappe folk for å sprute dem ned og stikke? Lenke til kommentar
Populært innlegg Storkman Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 så det vil si jeg kan lage min organiasjon som kalles pessefolka og kidnappe folk for å sprute dem ned og stikke? Leste du i det hele tatt hva han skrev? 53 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Du kan gjerne gjøre det, men da kan folk anmelde deg og du kommer i trøbbel. Hvem er denne russeren du nevner i emnetittelen forresten? Endret 2. mai 2013 av TMB 4 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Du kan gjerne gjøre det, men da kan folk anmelde deg og du kommer i trøbbel. Hvem er denne russeren du nevner i emnetittelen forresten? jeg mente RUSS blå russ svart russ osv. Leste du i det hele tatt hva han skrev? jeg skjønte den nå greit my bad sorry Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Uskyldig morro vil jeg si, så lenge det går buss ser jeg ikke noe problem med det. Satt du frivillig på med dem? 2 Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Herregud så mange russ jeg har sett på plass de siste årene, finnes så makalaust mange drittstøvler der ute. Hver gang jeg går ute håper jeg at jeg ser en forbannet russ som jeg skal sette på plass. 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Uskyldig morro vil jeg si, så lenge det går buss ser jeg ikke noe problem med det. Satt du frivillig på med dem? Frihetsberøvelse er uskyldig moro?Faren din skulle sendt deg i vasken... 6 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 I hvilken verden finner du "friheten til å bli kjørt hjem"? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Herregud så mange russ jeg har sett på plass de siste årene, finnes så makalaust mange drittstøvler der ute. Hver gang jeg går ute håper jeg at jeg ser en forbannet russ som jeg skal sette på plass. Ja du er sikkert en skikkelig tøffing kan jeg tenke meg. La nå ungdommen få ha det litt gøy siste året sitt på vidergående uten at tapere som deg skal ødelegge for de. 4 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Unnskyld meg men skal jeg liksom godta at jeg blir plukket opp av russ og kjørt uti skogen, bare fordi de skal ha deg gøy? Det vil si at hver gang jeg har bursdag kan jeg kødde med folk? Ha det gøy for min del men ikke la det gå utover andre 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 I hvilken verden finner du "friheten til å bli kjørt hjem"? HVOR i tråden klarer DU å lese at noen har blitt kjørt hjem? TS har åpenbart blitt dratt med av russen og satt av en plass vekke fra byen han var i? Hurrrrrr.... 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvem er denne russeren du nevner i emnetittelen forresten? Borte. Tråden har fått en mer beskrivende tittel og flyttes til riktig underforum. 1 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Borte. Tråden har fått en mer beskrivende tittel og flyttes til riktig underforum. Oppfattet, sir. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 HVOR i tråden klarer DU å lese at noen har blitt kjørt hjem? TS har åpenbart blitt dratt med av russen og satt av en plass vekke fra byen han var i? Men var det frivillig? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 hei lurer på om russen kan ta meg kjøre meg vekk fra byen og sprute meg ned og etterlate meg der?? kan jeg politianmelde dette eller er har dem lov til det Om det var mot din vilje er det ulovlig frihetsberøvelse, og det kan være veldig straffbart. 2 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 selfølgelig var det ufrivillig de bare tar med meg et sted og spruter vann på meg sier jeg har tlf i lomma men de hører faen ikke på men det gikk bra med telefonen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 selfølgelig var det ufrivillig de bare tar med meg et sted og spruter vann på meg sier jeg har tlf i lomma men de hører faen ikke på men det gikk bra med telefonen Da kan du dra innom nærmeste politistasjon og anmelde russen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå