Cooky Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg ønsker en lunte på minst 1M for å antenne noe (ikke noe ulovlig som en bombe eller noe sterkt eksplosivt). Men jeg finner ingen nettbutikker som selger dette. Det jeg er ute etter er en lunte lik en lunte til en rakett på nyttårsaften Noen som vet om en nettside jeg kan bestille dette fra? Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 4. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2013 hm.. Først skal du ha flere milioner fra staten for tort og svie fra mobbing i grunnskolen, deretter vil du ha hjelp til å hacke andres lynmeldingstjeneste-kontoer, att på til vil du søke land og strand rundt for å finne ut om "de er ekte" eller ha hjelp til å spore IP-adressene deres, og nå skal du ha lunte...? Jeg får et spesielt inntrykk av deg 10 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Du får ikkje kjøpt lunte til fyrverkeri utan at pyroteknisk sertifikat. Å montere ekstra lunte er modifisering av fyrverkeri og dermed ulovleg utan dokumentert kompetanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå