Mats88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei! Har fått tilbud om å kjøpe denne monitoren: http://www.samsung.com/no/consumer/computer-peripherals/monitors/digital-signage/LH55MDBPLGC/EN?subsubtype=led Jeg har i utgangspunktet tenkt å benytte denne som en helt vanlig tv, altså til film og spill. Hvordan vil dette fungere? :/ Grunnen er at jeg får den veldig rimelig Mats Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kul sak kjøper du den har du noe unikt få i norge har.. Som tv må du sikkert bruke en kabel box eller pvr tuner Lenke til kommentar
Mats88 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Kul sak kjøper du den har du noe unikt få i norge har.. Som tv må du sikkert bruke en kabel box eller pvr tuner Det vil vel funke om jeg kobler get boxen (hdmi) rett i monitoren? Men er den ellers sidestilt med en bra tv? Takk for svar! Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja skal funke det.. Har ikke sett noen tester på denne men den er sikkert på lik lnje med en god samsung led prøv å google litt runt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå