Gå til innhold

Giant II

laneZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg kan trygt anbefale en slik, ikkje bare ser det tøft ut men du får mye bedre kjøling. eg fikk faktisk ned tempen i kabinettet min også etter eg monterte en slik en på mitt R9700. og ja den kan klokkes lenger etter montasje :-) men ta rikelig med kjølepasta der du blir bedt om det, du får med en tube med thermaltake pasta, men eg blei enbefalt her på forumet om å bruke Artic silver 3. løp og kjøp sier jeg :smile:

Lenke til kommentar

Nope, jeg har ikke en slik. Jeg bruker kun den orginale Hercules ribba foreløpig. Kommer til å få vannkjølrt kortet i løpet av uken, for den kjøleribba suger rett og slett hardt.

Giant II har fått gode skussmål i de testene jeg har sett ihvertfall, så om ikke annet kan jeg si at den virker som et godt kjøp.

Mala: At kabinett-temperaturen din skal ha sunket har jeg litt vanskelig for å tro. Kortet produserer nemlig like mye varme, og med mindre du samtidig har montert kabinettvifter og/eller tatt av sidedekselset så tør jeg påstå at tempen i ditt kabinett er helt lik.

Lenke til kommentar
Nope, jeg har ikke en slik. Jeg bruker kun den orginale Hercules ribba foreløpig. Kommer til å få vannkjølrt kortet i løpet av uken, for den kjøleribba suger rett og slett hardt.

Giant II har fått gode skussmål i de testene jeg har sett ihvertfall, så om ikke annet kan jeg si at den virker som et godt kjøp.

Mala: At kabinett-temperaturen din skal ha sunket har jeg litt vanskelig for å tro. Kortet produserer nemlig like mye varme, og med mindre du samtidig har montert kabinettvifter og/eller tatt av sidedekselset så tør jeg påstå at tempen i ditt kabinett er helt lik.

Har ikkje montert noen flere vifter ettr Giant 2, men har en 120x120 vifte som blåser rett på heatpipen, og har fjernet noen sånne fester som skjermer for pci porte(ka skal eg kalle de) slik at den varmen fra heatpipen går ut der.men at tempen ved idel er gått ned er sikkert og vist. denne vifte hadde eg før eg monterte giant 2.

Lenke til kommentar

Har ikkje montert noen flere vifter ettr Giant 2, men har en 120x120 vifte som blåser rett på heatpipen, og har fjernet noen sånne fester som skjermer for pci porte(ka skal eg kalle de) slik at den varmen fra heatpipen går ut der.men at tempen ved idel er gått ned er sikkert og vist. denne vifte hadde eg før eg monterte giant 2.

Tempraturen på skjermkortet har naturligvis gått ned, men at tempen i kabinettet skulle synke merkbart er en aldri så liten fysisk umulighet. Om du tenker deg litt om, så skjønner du sikkert det. Varmen må jo ut en plass, og en ting er sikkert; Heatpipen "spiser" den ikke opp. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...