Sonja Fagermo Svendsen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Min Samsung Galaxy W ble stjålet i går. Surt, for den telefonen kostet noen lapper da jeg kjøpte den sist august. Har på ingen måte lyst å la kjeltringen få glede av telefonen og vil derfor forsøke å sperre telefonen for all bruk. Er det noen som har oppskrift på å få dette til? Har imei nr på orginalesken her hjemme. Samsung Norge kunne ikke hjelpe og det tar evigheter å få politiet til å reagere.Sim er selvfølgelig allerede sperret. Jeg hadde desverre ikke aktivert sporing på telefonen, så jeg regner den som tapt. Håper det er noen genier her inne som kan hjelpe meg. ;-) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du må møte opp hos politiet og fylle ut et skjema for å sperre Imei i EIR-registeret. Lenke til kommentar
Sonja Fagermo Svendsen Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Du må møte opp hos politiet og fylle ut et skjema for å sperre Imei i EIR-registeret. Oki takk. Men det ser ut for å løse seg. Anmeldelse sendt pr e-mail og da blir nettoperatør å sperre telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå