Øystein.F. Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bransjeveteranar lagar spel om herretoalettet. Les hele saken Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 HAHAHA ja det er jo en naturlig utvikling fra Wipeout.... får håpe det kommer på andre konsoller også for dette må jo bli editors choice og game of the year tett etterfulgt med en GOTY-utgivelse med alle tenkelige DLC'er. Ene dlc skal handle om bommelom og den andre om å forhindre perverse menn fra å montere kamera i dasser. Men joda jeg ble interessert nok jeg Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) The Sims: Toilets Med en gang jeg leste overskriften tenkte jeg at dette må det da bli søksmål av fra en eller annen kristelig, fanatiker-organisasjon, med begrunnelsen "moralsk forkastelig". Synd egentlig, for jeg likte WipeOut HD til PS3: eneste fristende "etterfølgeren" til F-Zero X jeg fant. Selv om spillet etterhvert gav jeg en mye mer "just hang on"-følelse - men kanskje det er det som er ment skal gjøres i Men's Room Mayhem også: "just hang on" (om enn i en noe annen betydning). Endret 3. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 PissOut - The Urinal Edition Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dette virker jo som ett av de der "flightcontrol" klonene. Får det til iPad så er det et sikkert kjøp ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå