Hermzz Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Heisann! Jeg skal kjøpe pc snart, og lurte på om noen vet hvordan jeg kan få win 8 64-bit gratis. Jeg skjønner at jeg må innom bukta, men har noen en link til en torrent som de har brukt selv/vet fungerer? Kan noen i tillegg forklare hvordan man installerer dette? Har googlet men fant ingenting 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du vet det er forbudt med linker til piratsider? 2 Lenke til kommentar
Hermzz Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, men man kan jo sende PM? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jada, det skal nok gå an. bare søk på google windows 8 64 bit torrent, null stress Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Win 8 koster ikke en gang 750,- Du er fattig! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Koster vel alt for mye. Skjønner ikke at folk hopper fra Windows 7 til 8ern. Et tips; Skaff deg Windows 7 heller. MYE bedre. 3 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Enig med innlegget over, skaff deg W7. Har selv W8 og angrer som pokker på at jeg bestilte det. Har heldigvis en gyldig W7 lisens ligende, men orker ikke tanken på å måtte formatere diskene og begynne å installere alt på nytt =/ Lenke til kommentar
Hermzz Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har spart opp 11,3k for å kjøpe pc, så det uaktuelt å spare 700kr for win 8. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Programvare koster faktisk penger på lik måte som hardware, så bli litt voksen og betal for programvaren din. Fjortiser altså... Ps! Om du på død og liv ikke kan ta deg bryet med å faktisk betale for programvaren, får du ta deg bryet med å bruke tid på Google for å finne ut av hvordan du fikser deg "gratis" Windows 8. Håper virkelig du får med en masse virus, rootkit, adware, spyware, bakdører osv slik at du lærer deg at det ikke lønner seg å kjipe på 700 kroner for OS. 6 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har spart opp 11,3k for å kjøpe pc, så det uaktuelt å spare 700kr for win 8. Nå må du skjerpe deg! Da sparer du de 700kr på å velge litt rimeligere hardware, så får du W8 med i budsjettet på 11,3k. 3 Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvis du er student så er det muligheter. Jeg fikk W8 gratis via Dreamspark.com. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så snille folk var her på forumet. Drittsekker hele gjengen. Kaller meg bare fattig og kommer ikke med noe relevant for meg. Greit forum, men mesteparten av brukerne her er drittsekker. Jeg sier takk for meg på dette forumet. Det er mange på forumet her som utvikler programvare, så det er et sårt tema. Derfor reagerer også mange folk på tråder som dette. Men når du begynner å kalle folk drittsekker, så kommer ikke det til å hjelpe det heller Mvh Faller 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er ikkje lov å spørre etter eller få hjelp til piratkopiering. Tråden blir stengt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg