Gå til innhold

Norgeshistoriens største veivalg.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

AP lever godt på FrP.. Jeg lurer på hvordan det ville gått med AP dersom FrP ikke fantes... :)

 

De greidde seg meget godt like etter krigen uten FrP og hadde endog noen ganger rent flertall alene.

 

Når det gjelder den triste saken med Nada og hennes familie, så er det jo Arbeiderpartiet som står for denne politikken, ikke FrP, selv om FrP har vært med på å forme politikken til Ap i de senere årene.

 

Grande innrømmer jo at feilen ble gjort under Bondevik II der Venstre var med. Eing at det kanskje er FrP som har drevet de fleste andre partiene i denne politikken.

 

(Ap er redde for at FrP skal stjele velgerne deres, og benytter seg derfor også av populistiske triks)

 

Desverre tror jeg du har rett og denne tøffheten kan fort bli et tveegeet sverd i et valgår. Venstre skulle blitt med de rødgrønne og fått Trine Skei Grande og Inga Marthe Torkildsen i sentrale departementer. Da kunne FrP og høyre fløyen i Høyre blitt isolert som i Munch Museum saken i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å snakke om et "veivalg" ved valget til høsten er jo bare tull. Ingen har noe valg i det såkalte "demokratiske" Norge.

Uansett hvem folk stemmer på av politiske "alternativer" så leder veien til det samme målet, og det er dette:

http://www.youtube.com/watch?v=A_Jex2bMwWI

 

Det eneste som kanskje blir litt forskjell med et annet flertall på stortinget, er måten vi vil komme dit på.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lest boken og tviler på at du får rett, ikke minst på grunn av internet. Jeg forstår at mange snakker om dette i kjølvannet av 22 juli. Der vil alltid være en overreaksjon like etter hendelsen.

 

 

Jeg har rett.

På mange måter er allerede en realitet, spesielt i USA og England som er kommet mye lengre på dette området enn Norge.

 

Men som så ofte før, så vil også dette bli kopiert i Norge med tiden, og forberedelsene er godt i gang

 

http://www.dagbladet...opter/27717678/

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har du noensinne hatt rett før? :)

 

Han mener vel å få det. Skråsikker ideologi fører ofte til et helt annet resultat enn det målet man hadde i sikte.

Lenke til kommentar

Han mener vel å få det. Skråsikker ideologi fører ofte til et helt annet resultat enn det målet man hadde i sikte.

 

Hva slags ideologi ?

 

Jeg har som regel rett, men jeg følger ingen ideologi.

 

Dere politisk korrekte strutser er i grunnen ganske underlig, dere gjør alt dere kan for å unngå å oppdage virkeligheten.

Et annet sted hvor jeg kommenterte denne saken om politiets droner, så gjorde jeg bare oppmerksom på at dette var for å drive overvåking av landets innbyggere, jeg fortalte også at slik overdåking med droner er vanlig i USA, hvor de også bruker bevæpnede droner, ikke bare med pepperspray og tåregass, men med maskingevær og raketter.

 

Da var det en som skrev at jeg hadde "farlige ideer" og at overvåking med droner i Norge var nødvendig pga "farlige folk" som meg.

 

Når folk som sier sannheten blir ansett som "farlige" så er vi egentlig i Orwells 1984 allerede.

Og egentlig spiller det ingen rolle hvilke partier det er i regjeringen, for de har samme mål uansett, og folk spiller jo ballen rett i hendene på politikerne når de roper om mer overvåking, og dermed mindre frihet.

Lenke til kommentar

For å presisere hvilke "valg" folk får i høst så er valget enten døden med ap og rødgrønn regjering eller døden med høyre og borgerlig regjering.

Folk kan selvsagt stemme på det partiet de vil, men hvem som skal få komme i regjering ble avgjort av politikernes utenlandske arbeidsgivere på bilderbergmøtet i begynnelsen av denne måneden.

 

Siden Esen Barth Eide deltok på bilderbergermøtet i år på vegne av regjeringen, så tyder det på at det muligens kan komme til å skje noe som gjør at den rødgrønneregjeringen kan fortsette.

Lenke til kommentar

For å presisere hvilke "valg" folk får i høst så er valget enten døden med ap og rødgrønn regjering eller døden med høyre og borgerlig regjering.

 

Så herlig dramatisk du var da :)

 

Kan du på noen måte tidfeste denne "døden" da? Bør vi kunne forvente at den blir gjennomført i løpet av regjeringsperioden eller er det en sånn "ventedød" som vi alle går i møte? Vi skal tross alt alle dø, uavhengig av regjeringsparti, så slik sett har du selvfølgelig rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å presisere hvilke "valg" folk får i høst så er valget enten døden med ap og rødgrønn regjering eller døden med høyre og borgerlig regjering.

Folk kan selvsagt stemme på det partiet de vil, men hvem som skal få komme i regjering ble avgjort av politikernes utenlandske arbeidsgivere på bilderbergmøtet i begynnelsen av denne måneden.

 

Siden Esen Barth Eide deltok på bilderbergermøtet i år på vegne av regjeringen, så tyder det på at det muligens kan komme til å skje noe som gjør at den rødgrønneregjeringen kan fortsette.

 

 

Mennesker dør av naturlige årsaker, døden er ikkr et politisk vedtak.

Lenke til kommentar

Mennesker dør av naturlige årsaker, døden er ikkr et politisk vedtak.

 

Jo. I mange tilfeller så er døden et politsk vedtak.

 

Det har den vært for millioner av mennesker opp gjennom historien, og det er den for mange mennesker i dag også. Og flere vil det bli i den nære fremtid.

 

Arbeiderpartiet er selv skyld i flere politiske mord, og også død og lidelse for mange hundre mennesker gjennom medisinske eksperimener etter krigen.

Alle disse døde pga politiske vedtak.

 

Men høyre og sentrumspartiene er ikke uskyldig de heller, for de aksepterte de fleste av disse poliikske vedtakene, og dermed var de også med på å la det skje.

 

Flere mennesker ble drept av sin egen regjering i forrige århundre enn i alle kriger tilsammen inkludert 1 og 2 verdenskrig. http://www.hawaii.edu/powerkills/20TH.HTM

Alt dette var politiske vedtak, inkludert krigene, som jo også ble startet av regjeringer.

 

Politiske drap på dissidenter, eller politisk ukorrekte for å stoppe dem, er heller ikke uvanlig, heller ikke i Norge.

Disse drapene blir da som regel forsøkt kamuflert som ulykker eller sykdom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...