Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Plutselig en dag så var ikke cd-rom ene mine(2stk) å se inne på Min datamaskin lenger. Jeg skjekker i BIOS og der står det at de er tilkoblet ,jeg unistalerer driverne og innstalerer de på nytt og jeg får lik feilmelding på begge cd rom ene ,det står noe om at det er feil med registrering (code 19) ,har byttet kabler og prøvd alt Kan noen hjelpe meg med problemet? -takk for alle svar Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 you need to remove Upperfilters and lowerfilter values from registryHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlClass{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10319 Your drive will show up Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Her er fremgangsmåten http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;320553 TaZ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 -takker håper det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå