Speider-gutten Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er ikke så vanskelig å klare seg uten internett i noen uker/måneder. Problemet er når man kommer tilbake å sjekker mailboksen... Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Så går det an å variere også da. En trenger ikke å bruke 24 av døgnets timer med å glo på en skjerm. Noe produktivt kan en finne på å gjøre. Internett, spill, tv bruker jeg nesten bare til å fylle tiden jeg kjeder meg, med noe gøy Det går veldig fint an å gjøre noe produktivt ved hjelp av å "glo på en skjerm med internett". Skal man programmere f.eks. vil internett tilby manualer og verktøy, samt at det tillater enkelt samarbeid gjennom nett-basert versjonskontroll og kommunikasjon. Tid man "kaster bort" på uproduktive ting på internett er tid man mest sannsynlig ville kastet bort på andre uproduktive ting allikevel, som artikkelen også kommer frem til, det ender bare opp med et valg i hva man ønsker å kaste bort tiden med. Bruker man "for mye" tid på å gjøre ingenting på internett, så er det bare å finne seg en hobby man kan ha utenom/ved siden av som løpeturer, gåturer, sykkelturer, kajakkpadling, teltturer, fjellklatring, fotball, håndball, kampsport... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det går veldig fint an å gjøre noe produktivt ved hjelp av å "glo på en skjerm med internett". Skal man programmere f.eks. vil internett tilby manualer og verktøy, samt at det tillater enkelt samarbeid gjennom nett-basert versjonskontroll og kommunikasjon. Tid man "kaster bort" på uproduktive ting på internett er tid man mest sannsynlig ville kastet bort på andre uproduktive ting allikevel, som artikkelen også kommer frem til, det ender bare opp med et valg i hva man ønsker å kaste bort tiden med. Bruker man "for mye" tid på å gjøre ingenting på internett, så er det bare å finne seg en hobby man kan ha utenom/ved siden av som løpeturer, gåturer, sykkelturer, kajakkpadling, teltturer, fjellklatring, fotball, håndball, kampsport... Det er sant. Jeg bare nevnte at det finnes andre ting enn pc å bruke all sin tid på. Men du har jo så klart rett i det du sier 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå