sdhild99 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Noen som har noen tips om hvordan gjøre en 360? (skrense helt rundt med bilen i fart) Var på Rudskogen i helgen. Var veldig gøy. Ble imponert over en som tok en meget kontrollert 360. Stilig. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har du front-motor,bakhjulstrekk og MASSE krefter så er det bare å gi gass og ratte bilen rundt.med fronthjuls-trekk så må du vel bruke brekket.IKKE prøv på det hvis du har midt eller hekk-motor. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 På glattkjøring snurra jeg som bare f.. ved å bare dra i brekket og holde rattet rolig rett gram. Moro! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Var ute med en kamerat her en kveld. Fant en parkeringsplass som var nokså glatt, og lekte oss litt. Flatt jern inn på plassen, inn med clutchen, rattet helt rundt, brekket opp, snure halvveis, rattet andre veien, gire ned, slippe opp og kjøre videre. Funka fett, det bfisk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Husker ikke helt hvordan det var, men på glatkjøring svingte jeg iallfall til venstre samtidig som kjørelærer dro i brekket. Ble en fin 360 det gitt Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Eller for oss med stor motor og 4wd; fullt rattutslag, 7000rpm og ut med clutch. River da løs alle fire hjul, og står iro og spinner 360'er. The making of donuts. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Noen som har noen tips om hvordan gjøre en 360? (skrense helt rundt med bilen i fart) Var på Rudskogen i helgen. Var veldig gøy. Ble imponert over en som tok en meget kontrollert 360. Stilig. kjøp/last ned Triff Neidell Burning Rubber. Film du lærer å ta breisladd ++ 360 osv. kjøpes på www.play.com til ca 60kr inkl frakt (DVD) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 kjøp/last ned Triff Neidell Burning Rubber. Film du lærer å ta breisladd ++ 360 osv. kjøpes på www.play.com til ca 60kr inkl frakt (DVD) Filmen høres både fet og billig ut... Hvordan er det å bestille ifra www.play.com? Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 funker veldig bra. har nesten kjøpt alle dvdene mine der. Rask leveranse også! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Husker ikke helt hvordan det var, men på glatkjøring svingte jeg iallfall til venstre samtidig som kjørelærer dro i brekket. Ble en fin 360 det gitt Husk at det er glatt (dah) på den banen da. Det er det ikke nødvendigvis på asfalt, iallfall ikke like glatt. Kommer da litt an på. Da jeg hadde glattkjøring var det mye regn i tillegg til oljegørra, så det ble vanvittig glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå