SteffenSF Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei Jeg leter etter en bok som min samboer leste for flere år siden. Den starter i nåtid, med et par i en bil som kræsjer. Hvor mannen våkner opp å leter etter sin kjære, men det tar ikke lang tid før han oppdager at han har våknet opp i vikingtiden. Vet ikke forfatteren eller titelen, men hadde vært svært kosliong med hjelp slik at jeg kan overaske min samboer Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det første jeg tenkte på er boka som heter "Jotnens hjemkomst" av B. Andreas Bull-Hansen. Husker ikke helt om det var ei bilulykke der, men minte litt om det jeg husker fra da jeg leste den. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det der er nok Stien mot fortiden (senere gitt ut på nytt som Ragnarok) av Tom Egeland. Meget bra bok, anbefales. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ellers vil jeg bare si at bibliotekarer har langt bedre ressurser enn de fleste og ganske god peiling selv. Ta deg en tur på ditt lokale bibliotek er min anbefaling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå