oscrue10 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har bestilt en PC som de skal bygge for meg. Synes det tar lang tid (bestilte 17. april). Tidspunkt for levering er endret flere ganger, seinest i går. Da var antatt leveringsdato i dag. Da burde jo det være ganske sikkert, men pleier de å sende ut bekreftelse på at ting er sendt? Virker egentlig litt amatørmessig om de i går sendte meg e-post om at de sender dataen i dag, og så blir den ikke sendt likevel. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Flott, 93 visninger og ingen har bestilt noe fra Netshop. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja Netshop sender leveringsbekreftelse når den sendes, så tar det 2-5 dager etter det. De har sikkert hatt kø i avdelingen for bygging. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Ok, takk. Svakt å ikke klare å sende når jeg fikk e-post i går. Blir bare til at jeg velger en annen butikk neste gang, har allerede tatt over to uker også. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du har kanskje fått det med deg. Men Netshop er nå nedlagt pga konkurs. Så jeg håper du fikk valgt en annen butikk. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Du har kanskje fått det med deg. Men Netshop er nå nedlagt pga konkurs. Så jeg håper du fikk valgt en annen butikk. Vet at Netshop legges ned, og ja, jeg kjøpte fra dem. Får bare håpe at jeg ikke trenger å kontakte dem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå