Alticon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Finnes det en mulighet å teste "appen" hos 50 brukere før man legger den ut offentlig ? @alticon Lenke til kommentar
Alticon Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Det er enn app til IOS :-) men den skal "konverteres" til android også Jeg kunne tenke meg å teste APPen på 50 personer før jeg legger den ut public Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Dersom de som skal teste den er i nærheten kan du gjøre det via Xcode på samme måte som du installerer apps på egen utviklerenhet, men ved tanke på at det er 50 personer så er vel det lite sannsynlig. Testflightapp.com tilbyr en gratis løsning som gjør at du kan sende apps til andre som kan legge appen inn på sin enhet. Enhetene det skal installeres på må registreres hos Apple på samme måte som vanlige utviklerenheter må, så du kan derfor registrere 100 enheter per lisensår. Har brukt TestFlight selv og er veldig fornøyd :-) Når det gjelder Android så er det så åpent at det bare er å sende apk-filen til de som skal teste. Men merk at det ikke bare er å "konvertere" en iOS-app til Android da både programmeringsspråk og API-er er ganske forskjellige. Endret 15. mai 2013 av Jørnan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå