Cuneax Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Google frigir nå instruksjonsvideoer til sine databriller.Slik er Google Glass i praksis Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Trodde hele greien med "Google Glass" var at hele maskinen var talestyrt. Klarer meg like greit med en smarttelefon hvis jeg må gå rundt og klikke på brillene hele tiden; da er det jo i teorien bare en abstrakt mobil surret rundt på hue. 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Man kan vel bruke talestyring også, men er ganske greit at de har alternative måter også, så man slipper å se enda mer spesiell ut om man velger å gå rundt med brillene. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 idiotisk greie, er det ikke nok mangel på privat liv når man er utenfor hjemmet ifra før ? politiet og myndigheter må jo elske dette,hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg har veldig lyst på dette men jeg tror jeg venter til at Google Glass 2.0 kommer ut, da er spesifikasjonene sikkert på samme nivå som det topptelefoner i 2012 var og da er eventuelle bugs mest sannsynlig borte. Det beste med å vente til Glass 2.0 er det at prisen sikkert synker ettersom det da mest sannsynlig er masseproduksjon av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg