Sl0wpr0 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 H55 hadde holdt lenge den også. Liker det jeg ser på H60, men det jeg lurte på hvordan er H60 i forhold til H100i osv? Jeg ville vanligvis ha foreslått Noctua NH-U12P SE2 istedet for D14, da den holder i massevis hvis poenget er bare en bedre og stillere kjøler enn stock (som er crap på alle måter btw.). Men i dette tilfellet, for å unngå den unødvendige utgiften til nye RAM-brikker, så ser Mr. Reese's forslag som noe å seriøst vurdere. ...men hvis kabinettet er CM Storm Stryker; har ikke det en 140mm vifte i bakkant så det er plass til noe enda større som f.eks. NZXT Kraken X40 (alt etter budsjett, selvsagt)? Tja, budsjettet er ikke så mye si på, hadde ikke gjort noe med noe vannkjøling egentlig.. Men vet ikke hva jeg skal ta av alle de forskjellige valgene Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 H60 er rimelig overpriset i forhold til ytelsen for å være ærlig. Kjøp den om du bryr deg om utseendet i maskinen din Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 dette kabinettet? http://www.komplett....aspx?sku=758984 Korrekt H60 er rimelig overpriset i forhold til ytelsen for å være ærlig. Kjøp den om du bryr deg om utseendet i maskinen din Haha, har alltid ønsket vannkjøling, det er jo litt tøft Og når man er en ungdom der man ikke har andre utgifter enn fritid så gjør det vel ikke så mye heller Jeg ville vanligvis ha foreslått Noctua NH-U12P SE2 istedet for D14, da den holder i massevis hvis poenget er bare en bedre og stillere kjøler enn stock (som er crap på alle måter btw.). Men i dette tilfellet, for å unngå den unødvendige utgiften til nye RAM-brikker, så ser Mr. Reese's forslag som noe å seriøst vurdere. ...men hvis kabinettet er CM Storm Stryker; har ikke det en 140mm vifte i bakkant så det er plass til noe enda større som f.eks. NZXT Kraken X40 (alt etter budsjett, selvsagt)? Og jeg glemte å svare, men jeg tror det skal være en 140mm vifte bakerst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 H60 er rimelig overpriset i forhold til ytelsen for å være ærlig. Kjøp den om du bryr deg om utseendet i maskinen din Enig med deg der. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bruker selv en H60 her med den originale viften og er ikke plaget av støy i det hele tatt. Hører faktisk ikke viften i det hele tatt og den kjøler veldig godt. Har klokket prosessoren til 4.2GHz, temperaturen ligger på 29 grader og det med 24.5 grader i rommet. Helt topp Lenke til kommentar
otl Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Idle temp har lite å si. Load temp er det viktige å se på Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Idle temp har lite å si. Load temp er det viktige å se på Ja, du sier noe der Har dessverre ikke fått sjekket dette da jeg foreløpig ikke har rukket å installere noen spill, men skal få sjekket dette så fort bf3 er installert og oppdatert Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Men ved siden av H60 ville jeg gjerne hatt noen nye vifter, og jeg tror den skal ha plass til 2 flere vifter, men jeg aner ikke hvem størrelse helt enda. Jeg har egentlig bare lyst å få tak i noen nye vifter, siden de støyer fælt. Har da en 200mm, 2 x 120mm og en 140mm Endret 2. mai 2013 av Sl0wpr0 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Haha, har alltid ønsket vannkjøling, det er jo litt tøft Er ikke så veldig tøft før det er sammensatt selv Men ved siden av H60 ville jeg gjerne hatt noen nye vifter, og jeg tror den skal ha plass til 2 flere vifter, men jeg aner ikke hvem størrelse helt enda 120mm, det er plass til en på hver side av radiatoren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bruker selv en H60 her med den originale viften og er ikke plaget av støy i det hele tatt. Hører faktisk ikke viften i det hele tatt og den kjøler veldig godt. Har klokket prosessoren til 4.2GHz, temperaturen ligger på 29 grader og det med 24.5 grader i rommet. Helt topp Vil heller vite hva tempen er under BF3 enn idle. Men ved siden av H60 ville jeg gjerne hatt noen nye vifter, og jeg tror den skal ha plass til 2 flere vifter, men jeg aner ikke hvem størrelse helt enda. Jeg har egentlig bare lyst å få tak i noen nye vifter, siden de støyer fælt. Har da en 200mm, 2 x 120mm og en 140mm H60 med 2x SP-vifter i Push/Pull = pent og god kjøling. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Men ved siden av H60 ville jeg gjerne hatt noen nye vifter, og jeg tror den skal ha plass til 2 flere vifter, men jeg aner ikke hvem størrelse helt enda. Jeg har egentlig bare lyst å få tak i noen nye vifter, siden de støyer fælt. Har da en 200mm, 2 x 120mm og en 140mm Kjører du viftene på max hastighet eller? Du kan alltids bare kjøpe deg en viftekontroller til å styre viftene. Ved høy/max hastighet vil de alle fleste vifter støye. Venter selv på 5stk nye Noctua vifter som er kjent for å være stille, men også disse høres godt på max turtall Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kjører du viftene på max hastighet eller? Du kan alltids bare kjøpe deg en viftekontroller til å styre viftene. Ved høy/max hastighet vil de alle fleste vifter støye. Venter selv på 5stk nye Noctua vifter som er kjent for å være stille, men også disse høres godt på max turtall derfor man bruker Asus Fan expert 2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vil heller vite hva tempen er under BF3 enn idle. Skal få testet det ut imorgen Får ikke gjort noe nå. BF3 krever her en oppdatering på over 9GB, med det kjappe nettet her hjemme vil dette ta ca. 10 timer lol Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 derfor man bruker Asus Fan expert 2 Asus Sabertooth Z77 støtter ikke Asus Fan expert 2. Har dessverre ikke denne funksjonen på AI Suite II her. Lenke til kommentar
otl Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, du sier noe der Har dessverre ikke fått sjekket dette da jeg foreløpig ikke har rukket å installere noen spill, men skal få sjekket dette så fort bf3 er installert og oppdatert Bare å laste ned Aida64 og kjøre en fpu test det, dette blir varmt, veldig varmt. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bare å laste ned Aida64 og kjøre en fpu test det, dette blir varmt, veldig varmt. hva er Aida64? Lenke til kommentar
otl Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Stabilitets program, alla Prime95. Men hos meg blir det høyere temp med Aida64 Endret 2. mai 2013 av otl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Prime95 sier jeg værtfall. Lenke til kommentar
otl Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Joa, men det er for å se tempen, ikke stabiliteten Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Det er ikke noe poeng for meg å kjøre Prime95 når jeg aldri kommer til å stresse cpu'en så mye ellers. Kjører derfor heller BF3 i 2-3 timer, dette gir meg alle svarene jeg trenger og pluss litt til Endret 2. mai 2013 av San22_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå