Becks69 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei Jeg har ikke mye peiling på kamera, men trenger et videokamera til ca 5000kr, helst under. Hva kan dere anbefale, str, vekt og lignende er ikke avgjørende, men selvfølgelig en fordel. Håper dere kan hjelpe. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 For å stille spørsmålet på en annen måte: Hvilket videokamera i den billigste klassen er best? Og er det lurere å spytte i noen tusenlapper til for å få et mellomklasse kamera? Lenke til kommentar
robertba Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vil anbefale sony pc105. Fine bilder, veldig lite og lett. Men det koster rundt 8000-9000 tusen. Mvh Robert Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Canon MV600. Koster 4950 i butikken jeg jobber. Men du har ikke dv-inn, noe som er greit hvis du planlegger å redigere på data og lagre de ferdigredigerte filmene på dv-tape etterpå. Men sjelden kamera i denne prisklassen har dv-inn. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Canon MV600. Koster 4950 i butikken jeg jobber. Men du har ikke dv-inn, noe som er greit hvis du planlegger å redigere på data og lagre de ferdigredigerte filmene på dv-tape etterpå. Men sjelden kamera i denne prisklassen har dv-inn. Dei som kjøper kamera DV til 5000 vil ikke komme til å kjøre et redigert opptakt tilbake til DV kasset. Tror bare det er forvirrende å nevne slike ting til dei som skal ha et billig kamera til familebruk. Kjøp Canon MV600, det er eit kjempekamera til den prisen. Royrogers Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Mulig det... ville bare informere om dette hvis han hadde tenkt å bruke kameraet til dette. Står daglig i fotobutikk, og veldig mange som skal ha ett billig digitalkamera blir skuffa over at kamera til 5000 ikke har dv-inn mulighet ettersom de hadde tenkt å bruke kameraet til dette. Men men... det går ann å ordne dette for en tusenlapp eller så i etterkant ved bruk av en såkalt "Widget". Så... greit å nevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå