Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali leverer adsl på mobilnummer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://signup.tiscali.no/privat/adsl/

På denne linken sjekka jeg mobilnummeret mitt, og fikk beskjed om at jeg får adsl på mobilen min, noen som har testet dette :D

Hva er egentlig dette? Og hvorfor gidder de ikke å sette opp en ordentlig nummersøker som funker.. :grumpy:

Ser ut til at det bare sjekker at det er riktig lengde på nummeret! Uansett hva jeg taster inn så får jeg:

Ja!

Tiscali kan levere ADSL til

telefonnummer 10000000.

Vi tar forbehold om at det kan være elementer på linjen som fører til at ADSL ikke kan settes opp i din husstand, dette vil du få tilbakemelding om i løpet av kort tid.

Dårlig!

Lenke til kommentar
At de tør å gjøre det så enkelt.. tror de kommer til å få nok å henge fingrene i.. mange jeg kjenner som GARANTERT ikke kan få som bestiller som bare det nå...

So?

Kapaks er nede og Tiscali sitt system gir alle OK, dette har hendt mange ganger før, i vår ga Telenor sin kapaks OK på alt som var en ukes tid.

Disse nummersjekkerne er ikke bindene for noen uansett.

Lenke til kommentar

De kommer uansett til å få en hel del å gjøre... Fint å komme på arbeid på mandag og se at det er kommet mange tusen bestillinger på nummer som ikke en gang finnes..

Og om jeg ikke tar feil så er det mulig å bestille adsl, og bekrefte bestillingen.. kommer til å være menge gretne folk da ja..

Lenke til kommentar
De kommer uansett til å få en hel del å gjøre... Fint å komme på arbeid på mandag og se at det er kommet mange tusen bestillinger på nummer som ikke en gang finnes..

Det er ikke bare Tiscali som har dette problemet, Bluecom og sikkert mange fler.

Men nå ser det ut til at systemene er oppe igjen.

Lenke til kommentar
Det er et like stort problem nå, og andre leverandører har ikke samme problem.. (DVS tn, ngt og kvalito)

Bluecom var like optimistiske men det så ut til og være over når jeg la inn innlegget.

De driver og fikler med kapaks i helgene så det kan godt være at de har endret den slik at scriptet til Tiscali klikker.

Lenke til kommentar
Det er ikke bra kundebehandling..!

Det er umulig og lage en slik enkel sjekker uten at noen vil få OK på levering som det senere viser seg det ikke er mulig og levere på.

Det hadde ikke noe å gjøre med at jeg ikke fikk adsl.. det hadde ALT med å gjøre at det tok over en mnd å få svar :grumpy:

Men jeg bør vel ikke henge ut tiscali for mye uten å henge ut tn som jeg har... dem brukte over 2 mnd på å koble meg opp etter at jeg hadde bestillt.. ikke det at jeg pr. telefon ble LOVET under 2 uker om jeg sa ja den dagen... men men.. bindingstida er over nå, så jeg skal bytte, og de kan bare PRØVE å kreve at jeg må vente i 2 mnd til da jeg faktisk fikk adsl!!

Lenke til kommentar

Det hadde ikke noe å gjøre med at jeg ikke fikk adsl.. det hadde ALT med å gjøre at det tok over en mnd å få svar :grumpy:

hehe, hos Tiscali er da 1 mnd bra....

Jeg har sendt de mange mailer om oppsigelse av et webhotell, til dags dato har jeg aldri fått noe svar men inkassovarselet gikk ikke videre så jeg regner med de har lest noen av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...