Gjest Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 God dag. Noen ganger når jeg låser opp skjermen er bildet fryst og 'oppgavelinjen' på toppen borte. Da blir jeg nødt til å starte telefonen på nytt. Kjenner noen til dette problemet? Man ser bakgrunnsbildet der hvor oppgaverullegardinlinjen skulle ha vært. Er det en feil med hardware eller kan det simpelthen løses ved å bruke en app eller liknende? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Oppdatering: Nå har jeg valgt 'turn off', men den klarer ikke en gang å skru seg av. Den jobber, men ingen ting hender. Dette har hendt noen ganger og jeg på skru av ved å trekke ut batteriet. Det er en helt ny telefon. Jeg sendte den til reparasjon på grunn av en skade på skjermen, men etter reparasjonen testet de den og sa at den er frisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvilken telefon, hvilken android-version, root? ikke root? Litt mere info takk =) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 b-real skrev (På 2.5.2013 den 12:13 PM): Hvilken telefon, hvilken android-version, root? ikke root? Litt mere info takk 😃 Ja! (Jeg antok det var et problem som kan oppstå på alle android.) LG Optimus 4x HD med ikke-rootet Android 4.0.3. Det fryser. Det eneste jeg kan gjøre er å sette lås av og på og holde inne låseren slik at shut down-menyen kommer. Så jeg må restarte hver gang. Den blir aldri slik imens jeg bruker den. Men jeg låser opp skjermen og da er det fryst. Så jeg vet ikke om den går i en slik tilstand i det jeg låser opp eller om den gjør det imens den er låst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Prøv en factory reset. Den var factory-resat nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå