Gef Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har nettopp bestillt et demobrukt Abit BH7 fra komplett.no, en Tsunami kjøleribbe, ramcooler av kobber og Shin Etsu X-23 goop. Har tenkt til å OC omtrent så langt jeg kommer, bare jeg holder meg under 1.6V...har en P4 2.53GHz med B0 stepping(noe som er litt dritt) men jeg prøver å komme opp i mot 3GHz. Det jeg lurer på er...er det lurt å begynne å OC nesten med en gang jeg har fått satt delene samen, eller burde jeg vente til goopen setter seg slik at det blir best mulig kontakt mellom CPU og kjøleribbe? Goopen kjøler jo bedre når den får satt seg, men hvis jeg OC den etter bare ett par timer jeg har satt den sammen....vil da prosessen for at goopen skal sette seg gå tregere, eller vil det bare bli fukka, eller gjør det ikke noe? er det noen som har erfaringer med dette? Lurer også bare på hvor høyt jeg kan få CPU'en min opp i, siden jeg har B0 stepping? om det er noen som har samme CPU som meg og evnt. samme hk, som har OC? NB! jeg vil ikke over 1.6V! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå