Joachim_F Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Intrigene i det kompromissløse flerspillerspillet vil inspirere ny science fiction-serie. Les hele saken Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kult! Dette høres kjempespennende ut. Jeg har i tillegg savnet en skikkelig science fiction-serie som foregår i verdensrommet, så dette høres ut til å love ganske bra. 2 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så dette blir noe a la det samme konseptet som Defiance? Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så dette blir noe a la det samme konseptet som Defiance? Tror ikke det. Defiance var en TV-serie der dataspill var (delvis) knyttet til hendelsene i serien. Dette skal være en TV-serie basert på hendelser i Eve Online. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tror ikke det. Defiance var en TV-serie der dataspill var (delvis) knyttet til hendelsene i serien. Dette skal være en TV-serie basert på hendelser i Eve Online. Defiance ER både spill og tv-serie, der det ene speiler det andre i plot og hendelser. Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dette høres faktisk spennende ut Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Så dette blir noe a la det samme konseptet som Defiance?Tror ikke det. Defiance var en TV-serie der dataspill var (delvis) knyttet til hendelsene i serien. Dette skal være en TV-serie basert på hendelser i Eve Online. Tja, såvidt jeg vet så er tanken bak Defiance at hendelser i spillet skal påvirke tv-serien og omvendt. Ikke så veldig ulikt fra hvordan den eventuelle Eve-serien er fremstilt her Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Handlingen blir ikke fra selve spillet, men historien før ormhullet til "New Eden" - EVE-universet - kollapset. Med andre ord har det lite med handlingen i selve spillet. Det meste av kilder og lenker til info la jeg ut for seks dager siden i Oculus Rift-artikkelen: Humdidumdidum! Kan nevne at EVE blir HBO-serie òg! Edit: - Vel regissøren jobber i det minste for HBO for øyeblikket.Kilde: http://www.twitch.tv/ccp/b/396300023Hopp til 9t, 15-21m HBO-serier ble også brukt i promoteringen, så det lukter samarbeid med HBO, og ikke bare regissøren. Edit: Her må redaksjonen skjerpe seg. Dere bommer ganske grovt. Det blir INGEN intriger fra spillet, eller spillerhistorier i TV-serien. Rettelse av sitat: Spillerne oppfordres til å sende inn egne historier fra spillet, som kan være med å inspirere hendelsene i TV-serien og tegneserien. Endret 4. mai 2013 av PaTrond 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Kult! Dette høres kjempespennende ut. Jeg har i tillegg savnet en skikkelig science fiction-serie som foregår i verdensrommet, så dette høres ut til å love ganske bra. Da burde du se Stargate Universe. Utrolig bra. Men det kan være vanskelig å forstå om du ikke har sett Stargate SG-1 og Stargate Atlantis først. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da burde du se Stargate Universe. Utrolig bra. Men det kan være vanskelig å forstå om du ikke har sett Stargate SG-1 og Stargate Atlantis først. Har sett et par sesonger av SG-1, og forsøkte å se Stargate Universe. Dessverre klarte jeg ikke å like særlig mange av rollefigurene, så da ble det kun med et par episoder. :/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har sett et par sesonger av SG-1, og forsøkte å se Stargate Universe. Dessverre klarte jeg ikke å like særlig mange av rollefigurene, så da ble det kun med et par episoder. :/ Hva med Battlestar Galactica og Firefly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå