-kga- Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har lav dl hastighet på eMule, har ikke set at den har gått over 10kb/s. er det noen jeg kan gjøre for att den ska bli større? (jeg laster ting med mange skilder og ta av) jeg laster kunn lovlige ting som trailere og demoer. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 last ned edonkey2000 isede... det bruker emule sin server i TILLEG.. hvertfall etter det jeg har hørt... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det er mulig at din opplasting er altfor stor (folk som laster ned fra deg). Prøv gjerne dette lille program til å begrense det http://www.homeqos.com Lykke til Lenke til kommentar
AedelasBlackmoore Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 eMule er et gi-mye-og-få-mye program. Deler du ikke mere en 5-6 gb, kan det ta sin tid før du får lastet ned det du vil. det kan også lønne seg me en opplastning på 7-10. Da går det fortere. Mod's er alltid bra å ha, den beste jeg har prøvd er LSD Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Hvor finner jeg en modd som gjør så jeg kan laste ned fortere uten og måtte ha en mengde folk til og laste av meg? Lenke til kommentar
hhvaal Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 poenget er å gi like mye som du tar! om du stopper de andres nedlastning fra deg snylter du på emule nettverket det er i alle fall min mening om det. jeg laster alltid opp 2x den mengden jeg laster ned i emule Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 poenget er å gi like mye som du tar! om du stopper de andres nedlastning fra deg snylter du på emule nettverket det er i alle fall min mening om det. jeg laster alltid opp 2x den mengden jeg laster ned i emule nå har det seg slik at min opplasting hastighet ikke er noe og skryte av desverre, men nedlastinga er brukbar. Jeg syntes da det er kipt at jeg får kunn bruke en brøkdel av det den er god får. nå står det at min DL på eMule er 15kb/s og uppload 8kb/s, så her er det noe feil. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Bruker du NGT? I så fall er det mulig at begrensningen ligger i routeren. Mener å ha lest om det et annet sted på forumet for en stund siden. Enkelte porter må forwardes. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 hva er NGT? er det en rutter? jeg bruker i vertfall CMD Baricade rutter. ( trur det var riktig navn ) men på kazaa går det litt over 100kb/s, det er kanskje lite det og? jeg har betalt for en 500/? linje. men jeg ser meg ikke klok på den. speedometeret på itavisen sier den er 700 og kazaa sier tydlig vis den er 100, har jeg missforstått noe? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Personlig har jeg mer eller mindre gitt opp eMule (edonkey). Det går for seint....enkelte ting laster jeg med emule, men da setter jeg den på å sjekker etter noen dager hvordan det går. Har forresten åpnet alle porter i NGT routeren (Cisco 667). Bruker hardware firewall som styrer portene. Har vel funnet ut at BitTorrent gir MYE bedre fart. Men er du leecher (snylter) kan du holde deg unna...... p2p er basert på at alle skal dele. Hadde alle vært snyltere hadde det ikke vært noe p2p nettverk. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 ...Men er du leecher (snylter) kan du holde deg unna...... p2p er basert på at alle skal dele. Hadde alle vært snyltere hadde det ikke vært noe p2p nettverk. jeg deler jeg, det er bare det at de som laster ned får ikke noe særlig stor hastighet. men alle månder drar, er det noe som heter. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 NGT = Nextgentel. Siden du bruker CMD Baricade router antar jeg at du har en annen internettleverandør. Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har du under 10kb upload i emule, reduseres max dl automatisk... bruk 10kb upload, så er det i allefall ikke programmet selv som begrenser nedlastinga di... det er også en fordel å begrense antall kilder per fil, her må du selv finne ut hva som passer best for båndbredda di og antall filer du laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå