Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

eMule sp om fart.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
poenget er å gi like mye som du tar! om du stopper de andres nedlastning fra deg snylter du på emule nettverket :( det er i alle fall min mening om det.

jeg laster alltid opp 2x den mengden jeg laster ned i emule :D

nå har det seg slik at min opplasting hastighet ikke er noe og skryte av desverre, men nedlastinga er brukbar. Jeg syntes da det er kipt at jeg får kunn bruke en brøkdel av det den er god får.

nå står det at min DL på eMule er 15kb/s og uppload 8kb/s, så her er det noe feil.

Lenke til kommentar

hva er NGT? er det en rutter?

jeg bruker i vertfall CMD Baricade rutter. ( trur det var riktig navn )

men på kazaa går det litt over 100kb/s, det er kanskje lite det og?

jeg har betalt for en 500/? linje. men jeg ser meg ikke klok på den.

speedometeret på itavisen sier den er 700 og kazaa sier tydlig vis den er 100, har jeg missforstått noe?

Lenke til kommentar

Personlig har jeg mer eller mindre gitt opp eMule (edonkey). Det går for seint....enkelte ting laster jeg med emule, men da setter jeg den på å sjekker etter noen dager hvordan det går. Har forresten åpnet alle porter i NGT routeren (Cisco 667). Bruker hardware firewall som styrer portene.

Har vel funnet ut at BitTorrent gir MYE bedre fart. Men er du leecher (snylter) kan du holde deg unna...... p2p er basert på at alle skal dele. Hadde alle vært snyltere hadde det ikke vært noe p2p nettverk.

Lenke til kommentar

...Men er du leecher (snylter) kan du holde deg unna...... p2p er basert på at alle skal dele. Hadde alle vært snyltere hadde det ikke vært noe p2p nettverk.

jeg deler jeg, det er bare det at de som laster ned får ikke noe særlig stor hastighet. men alle månder drar, er det noe som heter.

Lenke til kommentar

Har du under 10kb upload i emule, reduseres max dl automatisk... bruk 10kb upload, så er det i allefall ikke programmet selv som begrenser nedlastinga di... det er også en fordel å begrense antall kilder per fil, her må du selv finne ut hva som passer best for båndbredda di og antall filer du laster ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...