Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

FTP server i Xp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

guildFTP er en bedre løsning enn IIS. Den innebygde er det mest kranglevorne programmet jeg noensinne har møtt :-? - skulle riktignok sette opp en server med minst 10 forskjellige brukere osv, med forsjellige hjemmemapper osv (omtrent sånn som en "hjemmesideleverandør") - skoleprosjekt lære klassen å lage websider i FrontPage. Fant en eller annen lett web-server og :).

brukte ca en halv kveld (den senere halvparten) på å lære meg guildFTP (jeg kunne null server/Linux(Unix) da). Den er flott både til lett bruk og til tyngre (kansje ikke egnet til TUNGT bruk da - har tross alt et iboende sikkerhetshull/prestasjonshemmer: Windows.

Men jeg skulle gjerne sett den GUI'n for FTP på Linux - noen som vet om noe?

Kan si at den prøvde vel på flere måter å likne mest mulig på et UNIX-system med sin måte å legge opp ting på. Men nå er jo FTP opprinnelig en FTP tjeneste da.

Men det er alt i alt et av de bedre programmene jeg har sett for Windows.

Lenke til kommentar

Ska du ha ein ftp server i XP så ville eg brukt ein fine og liden APP så

hette: Bulletproof FTP server

denne finne du overalt.. og det fins diverse REG filer så jør at du sleppe å betala for an.. :wink:

Det har alle options så alle fleste programmer har.. å så e det ganske avansert/enkelt.... så det e ein gode mix...

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...