Cuneax Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Koden er massiv, sier utviklingssjef.Hevder Facebook er like stort som Windows Lenke til kommentar
Populært innlegg Fredrikd Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 Hadde blitt mye mer imponert hvis teksten hadde vært "facebook består kun av noen hundre tusen kodelinjer". Kvalitet måles definitivt ikke i antall kodelinjer. 15 Lenke til kommentar
geForge Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Og har minst like mange feil. 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Syns litt synd på de som skal holde styr på alle de kodelinjene! 1 Lenke til kommentar
smilix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 lurer på hvorfor de ikke skrive nye kode til hele facebook slik de kan sletter den gamle og setter inn den nye Lenke til kommentar
PureDarkness Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Med slike tall i kodelinjer er det bare å vente på alvorlige feil. Vi har sett det før på andre nettsider med langt mindre å hanskes med, og vi ser det snart igjen. Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 FaceBook har også et utrolig rotete brukergrensesnitt. Tipper noen andre kommer på banen med noe nytt, eller så må FaceBook forandres mye. Det ser rett og slett stygt ut. Rotete er det også! Lenke til kommentar
Frostax83 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hadde blitt mye mer imponert hvis teksten hadde vært "facebook består kun av noen hundre tusen kodelinjer". Kvalitet måles definitivt ikke i antall kodelinjer. Kunne ikke bli mer enig. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 FaceBook har også et utrolig rotete brukergrensesnitt. Tipper noen andre kommer på banen med noe nytt, eller så må FaceBook forandres mye. Det ser rett og slett stygt ut. Rotete er det også! Gidder du å forklare et bedre grensesnitt, eller evt. hvordan du vil at det skal se ut? Ser at innleggene dine ofter mangler begrunnelser, og dette er et godt eksempel på det! Lenke til kommentar
OliverDH Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 lurer på hvorfor de ikke skrive nye kode til hele facebookslik de kan sletter den gamle og setter inn den nye Vet du hvor lang tid det kommer til å ta? 1 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 FaceBook har også et utrolig rotete brukergrensesnitt. Tipper noen andre kommer på banen med noe nytt, eller så må FaceBook forandres mye. Det ser rett og slett stygt ut. Rotete er det også! Nå er det jo ingen plikt til å bruke FB, så om du er så misfornøyd så kanskje du burde prøve noe annet? Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nå er det jo ingen plikt til å bruke FB, så om du er så misfornøyd så kanskje du burde prøve noe annet? Nei, det er ikke så enkelt når de yngste i ulike familier, som har lært seg å bruke FaceBook også ønsker å holde kontakt med "dem de kjenner". Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gidder du å forklare et bedre grensesnitt, eller evt. hvordan du vil at det skal se ut? Ser at innleggene dine ofter mangler begrunnelser, og dette er et godt eksempel på det! Nei, jeg har ikke noe behov for å diskutere eller begrunne mine meninger hvis jeg ikke ønsker det. Men jeg står fast ved at det ligner en hjemmeside jeg f.eks "kodet" i notisblokk med HTML og JavaScript for ca 10 år siden. Det er utrolig lite pent og brukervennelig. Lenke til kommentar
ForumParse Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hadde blitt mye mer imponert hvis teksten hadde vært "facebook består kun av noen hundre tusen kodelinjer". Kvalitet måles definitivt ikke i antall kodelinjer. Helt enig. Vil forøvrig også påpeke at Linux ikke er et operativsystem, men en kernel. Noget upresist skrevet av Wired dette her.. [...] it?s line with the Linux operating system. The Linux kernel ? the core of the popular open source operating system [...] Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Mange som er kjapt ute med å kritisere ser jeg men faktum er at hele verden sitter å bruke denne nettsiden daglig uten noe alvorlige problem. Det sier vel litt om hvor bra skrevet den faktisk er. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Mange som er kjapt ute med å kritisere ser jeg men faktum er at hele verden sitter å bruke denne nettsiden daglig uten noe alvorlige problem. Det sier vel litt om hvor bra skrevet den faktisk er. Det at de kan ha mange brukere betyr nå egentlig bare at de har mye bredbånd og mange servere. Antall samtidige brukere sier ingenting om hvor bra koden er skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå