fredde Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg skjønner jo at man merker stor forskjell når man laster ned men er det noen forskjell i det hele tatt når man bare surfer ? Har i dag Bluecom ADSL som jeg er greit fornøyd med og ligger stabilt på 738 på itavisens speedometer. Betaler 398,- kr. i måneden. Har muligheten til å få NGT Delta 2000/640 linje til 548,- kr. i måneden. Er litt sugen på dette men får meg ikke til å trykke på knappen og bestille. Så kommer spørsmålet, vil jeg merke noen stor forskjell ? Trenger noen gode grunner for å bestille hos NGT så kom med dem Må bare manipulere hjernen min til å tro at jeg gjør det riktige hehe. Lenke til kommentar
erre Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Merker ikke noe særlig forskjell når du surfer! Mest merkbart når du laster ned! Men uansett greit å ha litt ekstra! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 vil jo merke litt forskjell på store sider osv men til vanlig surfing vil det ikke vere den store forskjellen, pitte litt kansje.. vil jo merke at du får støre utlinje da Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ut er viktig, mange kan spille samtidig, sende ting går fort osv Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 man merker også forskjell når flere sitter og laster ned / surfer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 har du flere pcr på et hjemmenetverk som brukes samtidig til å laste ned så er nok en 2k linje best, men sitter alle og surfer så er det likegreit med en 750 linje (tenker da med en maks 4-5 maskiner) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 ikke mange "se å få ut fingern å bestill NGT abb" argumenter her nei Kanskje det er likegodt å vente... har jo tross alt fast linje som er den største fordelen med ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå