Jan Erik Engan Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nøtteskrike nok engang..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Lurer på om forumstrådene blir ødelagt av tegn som ? og noen andre tegn. Har heller ikke greie på fugler, men tror det er Bjørkefink på det neste bildet ditt. Har en fuglebok du kan låne/få om du ønsker .(Har to like selv) Tror du vil ha glede av det, er med høyttaler med hver enkelt fugls låt. Kan være spennende det også. Si ifra så tar jeg den med på klubben Nydelige bilder forresten Endret 4. mai 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Lurer på om forumstrådene blir ødelagt av tegn som ? og noen andre tegn. Har heller ikke greie på fugler, men tror det er Bjørkefink på det neste bildet ditt. Har en fuglebok du kan låne/få om du ønsker .(Har to like selv) Tror du vil ha glede av det, er med høyttaler med hver enkelt fugls låt. Kan være spennende det også. Si ifra så tar jeg den med på klubben Nydelige bilder forresten Takker..du har nok rett i bjerkefinken ja...ja kan jo se på en av de bøkene jeg vet du;)..vet ikke om jeg kommer på klubben til Tirsdag ennå Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Lurer på om forumstrådene blir ødelagt av tegn som ? og noen andre tegn. Har heller ikke greie på fugler, men tror det er Bjørkefink på det neste bildet ditt. Har en fuglebok du kan låne/få om du ønsker .(Har to like selv) Tror du vil ha glede av det, er med høyttaler med hver enkelt fugls låt. Kan være spennende det også. Si ifra så tar jeg den med på klubben Nydelige bilder forresten Takker..du har nok rett i bjerkefinken ja...ja kan jo se på en av de bøkene jeg vet du;)..vet ikke om jeg kommer på klubben til Tirsdag ennå Har egentlig ikke noe å gjøre der på tirsdag, men har ingenting å tape, så antar vi skal dit. Legger den i bilen, så er alle muligheter åpne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg