Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Leter etter noen å spille The Sims, til GameCube med. Vi bruker en GameCube emulator kalt DolphinEmulator. Den fungerer i 1080p full HD, uten hakking på et middelmådig system. Jeg kan selv sette opp alt slikt at alt fungerer. Hvis du har en håndkontroller som én PS3 kontroller, hadde det vært et bonus, og jeg kan enkelt også sette det opp for deg. (Ved bruk av MotionJoy programmet.) Hvis du har peiling på emulatorer og slikt hadde det vært greit, men det behøves absolutt ikke. Ta kontakt via Skype, min Skype: Soiarn PS: For dem som ikke forstod, vi spiller "på samtidig" i split-screen modus. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nå henger jeg ikke helt med her. Mener du at man skal komme bort til deg, eller hva? I tillegg til at man ikke kan spille sims-spillene i fler-spiller Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Nope. Du har en GameCube emulator på PC'en din, så fungerer det i prinsippet at vi er koblet sammen via internett, og at vi kan spille 2-player modus og får opp samme bilde på skjermen. Noe du gjør på din skjerm, kommer opp på min skjerm og vise-versa, så ja, det er fler-spiller. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Kan joine jeg, jeg kan også komme over en dag -Eivind Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Pfft... Nekroposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå