Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL sjekk, Telenor sier nei, Tiscali sier JA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen kan det ha seg at Telenor sin ADSL nummersjekk viser at jeg ikke kan få ADSL, mens Tiscali sin nummersjekk viser at jeg kan få det?

Juks?

Hos tiscali kan du nå få adsl på alle nummer:

Ja!

Tiscali kan levere ADSL til

telefonnummer 10000000.

Vi tar forbehold om at det kan være elementer på linjen som fører til at ADSL ikke kan settes opp i din husstand, dette vil du få tilbakemelding om i løpet av kort tid.

Ser ut til at den sjekkeren deres er klikk.. Eller kanskje det er med vilje?

Lenke til kommentar

Så nettopp den tråden der. Dette er jo direkte villedene informasjon, selv om det står at de tar forbehold (det står akkurat det samme på nummer jeg vet kan få ADSL). De skulle heller hatt en sjekk som Telenor, der de gir melding om at de ikke kan kontakte sentralen akkurat nå og at man må prøve igjen senere.

Skuffet! :grumpy:

Lenke til kommentar

hgehe.. ja det e kjekt med 1mbit via mobilen.. eg viste isje me va komt så langt i udviklingå.. eg viste me va avanserte men "#¤#% man.. :p

BTW: Mobil med et ADSL modem hengende under et litt tungvindt.. :p men når du får med en rygsekk som du kan ha stashet i.. så tror eg hadde tenkt meg om ein gang t..

1mbit på ryggen e ein løyen tanke.. :p:yes:

Lenke til kommentar
Åssen kan det ha seg at Telenor sin ADSL nummersjekk viser at jeg ikke kan få ADSL, mens Tiscali sin nummersjekk viser at jeg kan få det?

Juks?

Hallo der!

Jeg har faktisk det samme kall det "problemet". Fadern ringte idag til Tiscali og fikk høre at vi kunne bestille, men det var ikke 100%. Bare vente å se. Tror ikke det er juks nei, men har hatt juks med Nextgentel før :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...