Spirograf Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Åssen kan det ha seg at Telenor sin ADSL nummersjekk viser at jeg ikke kan få ADSL, mens Tiscali sin nummersjekk viser at jeg kan få det? Juks? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ring Telenor å spør. Mener da at Tiscali låner linjene til Telenor så det kan være en bug i et av systemene. Så det beste er nok å ringe å høre med de live :-) Lenke til kommentar
handuet Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg fikk akkurat det samme. Jeg ringte Tiscali og dem sa at jeg kan få adsl men jeg bor så langt unna at de ikke gir noen garanti på hastighet nå for tiden får jeg nei overalt. *sukk* Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Åssen kan det ha seg at Telenor sin ADSL nummersjekk viser at jeg ikke kan få ADSL, mens Tiscali sin nummersjekk viser at jeg kan få det? Juks? Hos tiscali kan du nå få adsl på alle nummer: Ja! Tiscali kan levere ADSL til telefonnummer 10000000. Vi tar forbehold om at det kan være elementer på linjen som fører til at ADSL ikke kan settes opp i din husstand, dette vil du få tilbakemelding om i løpet av kort tid. Ser ut til at den sjekkeren deres er klikk.. Eller kanskje det er med vilje? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Så nettopp den tråden der. Dette er jo direkte villedene informasjon, selv om det står at de tar forbehold (det står akkurat det samme på nummer jeg vet kan få ADSL). De skulle heller hatt en sjekk som Telenor, der de gir melding om at de ikke kan kontakte sentralen akkurat nå og at man må prøve igjen senere. Skuffet! Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hos tiscali kan du skrive hvilket NR du vil.. å de sier du enda kan få ADSL.. å dette jelder alle NR som inneholder 8 siffer Jeg fikk tilogmed melding om at jeg kunne få ADSL på NR: 66631337 Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Har nå sendt en mail om dette til kundeservice hos Tiscali, så får man se hva de sier til den. Håper de gir meg ADSL som plaster på såret... Lenke til kommentar
_howy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 JIPPI!! Jeg får adsl på mobiln min men blir det ikke litt tungvindt å drasse rundt med modemet da?? :wink: Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg kan få Tiscali ADSL på mobilen min Noe alvorlig gærnt her ja :-? Du over: F*** du stjal ideen min med noen sekunder Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 JIPPI!! Jeg får adsl på mobiln min men blir det ikke litt tungvindt å drasse rundt med modemet da?? :wink: Det leveres med ryggsekk, antenne, bilbatteri og 12V transformator Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hgehe.. ja det e kjekt med 1mbit via mobilen.. eg viste isje me va komt så langt i udviklingå.. eg viste me va avanserte men "#¤#% man.. BTW: Mobil med et ADSL modem hengende under et litt tungvindt.. men når du får med en rygsekk som du kan ha stashet i.. så tror eg hadde tenkt meg om ein gang t.. 1mbit på ryggen e ein løyen tanke.. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det går jo ikke så treigt å sende sms da! (skjønner poenget) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Åssen kan det ha seg at Telenor sin ADSL nummersjekk viser at jeg ikke kan få ADSL, mens Tiscali sin nummersjekk viser at jeg kan få det? Juks? Hallo der! Jeg har faktisk det samme kall det "problemet". Fadern ringte idag til Tiscali og fikk høre at vi kunne bestille, men det var ikke 100%. Bare vente å se. Tror ikke det er juks nei, men har hatt juks med Nextgentel før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå