Gå til innhold

Hvitveis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meiner selfølgeligt at ting kan bli bedre,og med litt koster og kloning i behandling kunne en tatt bort dei difuse bladene på tvers,men når eg ser ett grunnlag som her med topp valg av komposisjon farger og helhet i bilde blir det 100% for meg og det kan bety mindre om eg selv meiner litt kloning og koster i behandling.

Du har en utvikling eg ikke har sett her inne på så kort tid.!! :)

Mvh

Tor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Meiner selfølgeligt at ting kan bli bedre,og med litt koster og kloning i behandling kunne en tatt bort dei difuse bladene på tvers,men når eg ser ett grunnlag som her med topp valg av komposisjon farger og helhet i bilde blir det 100% for meg og det kan bety mindre om eg selv meiner litt kloning og koster i behandling.Du har en utvikling eg ikke har sett her inne på så kort tid.!! :)MvhTor.

Tusen takk Tor :) Så hyggelig av deg :) Ja ser flere ting jeg kan gjøre når jeg blir bedre på å behandle bilder. Synes kloneverktøyet er vanskelig på Lightroom - det er nesten bedre i det enkle bildeprogrammet som følger med Windows. Ellers så er det noe jeg ikke har skjønt ennå ;) Gleder meg til fortsette med mer av alt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...