Jan Erik Engan Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sart vakker veggkunst. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Imponert!!hærligt behageligt bilde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Meiner selfølgeligt at ting kan bli bedre,og med litt koster og kloning i behandling kunne en tatt bort dei difuse bladene på tvers,men når eg ser ett grunnlag som her med topp valg av komposisjon farger og helhet i bilde blir det 100% for meg og det kan bety mindre om eg selv meiner litt kloning og koster i behandling. Du har en utvikling eg ikke har sett her inne på så kort tid.!! Mvh Tor. 2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Sart vakker veggkunst. Tusen takk Jan Erik, det var hyggelig sagt Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Meiner selfølgeligt at ting kan bli bedre,og med litt koster og kloning i behandling kunne en tatt bort dei difuse bladene på tvers,men når eg ser ett grunnlag som her med topp valg av komposisjon farger og helhet i bilde blir det 100% for meg og det kan bety mindre om eg selv meiner litt kloning og koster i behandling.Du har en utvikling eg ikke har sett her inne på så kort tid.!! :)MvhTor. Tusen takk Tor Så hyggelig av deg Ja ser flere ting jeg kan gjøre når jeg blir bedre på å behandle bilder. Synes kloneverktøyet er vanskelig på Lightroom - det er nesten bedre i det enkle bildeprogrammet som følger med Windows. Ellers så er det noe jeg ikke har skjønt ennå Gleder meg til fortsette med mer av alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg