QuZiLLioN Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ok her er problemet. når jeg velger new, så blir bildet med en gang rosa! lurer på om det er ett layer som er på hele tiden? er iallefall ikke jeg som har gjort det, problemet oppstod med en gang jeg installerte. kan det være noen fargeinstillinger i windows elr no? Gjort utallige forsøk på å rette problemet, og etter en stund når jeg gir opp og hiver tastaturet i veggen, førsøker jeg å lage et bilde i disse syke fargene. f.ex lagde noen fine kruseduller med liquid ( :wink: ) og lagrer driten og åpner i annet program er det ikke rosa lengre...!!! dette skjer også når jeg åpner et "kunstverk" som andre har laget, skjer kun i dette programmet!! HJELP Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 du kan jo velge bakgrunnsfarge når du trykker new. sett til transparent. Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 da fikk jeg masse ruter.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 da fikk jeg masse ruter.. Bombe, du! Det betyr at det er transparent. :wink: Du kan jo sette til "white" i stedet, hvis du vil det... Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 har prøvd, da blir det rosa Lenke til kommentar
sunt Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Kanskje du er i Quick mask mode? Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 nei er ikke i quick mask....er rosa i begge.. men kan det ha noe med magneta layer elr noe med det hadde vel ikke kommet på hver nye dokument? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er sikkert den hvite fargen din som har vært for mye i sola:P den er solbrent, la den hvile svalt i skyggen så går det over etter en stund. DVS. har du prøvd og reinstallere programmet? mvh André. Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Mange ganger... har nå prøvd å kopiere install-folderet over nettverk fra en pc der det fungerer.. problemet oppstår framdeles, så det må være noe i windows.. men hva, har jeg ikke peil på Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 her er screenshot av nytt webbanner i ps: http://www.home.no/quz/Screenie.JPG her er screenshot av en importert bildefil (jpg) : http://www.home.no/quz/MobScreenRosa.JPG her er den orginale bildefilen: http://www.home.no/quz/pic10647.jpg Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hvis det er et .GIF bilde kan du se på image -> mode og sette det til RGB, da kan du fikse på det. Ellers er det sikkert QuickMask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå