anderslien Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Når disse mobilene kommer, hvem skal jeg velge? Sony Ericsson Z1010, Neonode N1, Sony Ericsson P810/P900, Samsung E715, Samsung Z100, Siemens SX1, Den nye Qtek 7070 mobilen. En av de vil jeg ha, men jeg kan ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Enten har dere ikke egne meninger, eller så har dere som skal ha ny telefon enda ikke forstått at det er mye lettere å veilede folk når man har peiling på hva den enkelte har bruk for i en telefon. Med andre ord; hva er viktig for deg i din kommende mobiltelefon? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Det som er viktig for meg er: Infrarød, fargeskjerm, java, innebygd kamera, MMS, GPRS, 65.000 farger eller mer, MP3 spiller/FM radio og ikke så fryktelig stor. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det som er viktig for meg er: Infrarød, fargeskjerm, java, innebygd kamera, MMS, GPRS, 65.000 farger eller mer, MP3 spiller/FM radio og ikke så fryktelig stor. Med de kriteriene betyr altså ikke pris noe for deg Det må vel være Sony Ericsson P800 / P810 og Siemens SX1 som er aktuelle? Kommer faktisk ikke på noen andre telefoner som tilfredstiller en del av kriteriene dine... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har tenkt på Neonode N1, SE Z1010 og Siemens SX1 mest.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Neonode har hverken bluetooth eller vibrering - jeg har ennå ikke helt tro på at sistnevnte er korrekt, menmen, folket sier så. Z1010 er jo større en GD87, men mange liker designet. SX1 har også ett design som er noe for seg selv, men begge to er veldig gode telefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 når du ikke synes at p810 /p900 er aktuel så står det immello sx1 only... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Det står mellom SX1, Noenode N1 og Sony Ericsson Z1010. Jeg har mest lyst på Neonode N1. Den har vibrering, men mangler kanskje bluetooth, men det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
DennisGutt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg skal ha Neonode N1... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Verken Z1010 eller N1 har kommet til norge og ingen av de har fastsatte leveringsdatoer for Norge. SX1 derimot er jo ventet snart. Om en måned eller så. Dens nærmeste konkurrent er jo Nokia 6600 og P900, men sistnevnte er heller ikke lansert. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Jeg skal ikke ha meg ny mobil før Januar eller noe sånt, så jeg kan vente på Z1010 og Neonode N1. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvem du skal kjøpe? Er slavehandel plutselig blitt lov igjen? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 [offtopic] Hvem du skal kjøpe? Er slavehandel plutselig blitt lov igjen? word hvem[/i]"]hvem pron, gen. hvem sin [hvems] el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron Kan brukes i forskjellige sammenhenger: 1 i direkte spørsmål: h- har betalt? / h- tror du kommer? / h- ser hun etter? / h- der? oppgi navnet ditt! / h- andre hilste du på? / h- vet? det er ikke så godt å si 2 i avhengige spørresetn: han visste h- vinneren var / h- som gjorde det, kan være det samme 3 som relat pron: besøk h- du vil for meg! / jeg tror ham ikke, h- han nå enn sier han er / h- som helst kan melde seg på enhver, alle / foreld: en mann for h- ære betyr alt . Si vidt jeg ser skal man ikke skrive "Hvem skal jeg kjøpe?" [/offtopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå