Yoffe Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er det kun eg som har problemer med å nå restart knappen på chieftec kabinetter?? er det noen som har en bra løsning uten at det ser helt f***** ut?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis du lar være å klippe neglen på lillefingeren din på et år, og spisser den, klarer du å nå den lett. (Det er ihvertfall det jeg gjør.) Lenke til kommentar
Yoffe Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 ja men det gidd ikkje eg.... det er for gay people Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 jeg har alltid masse rot her, fra kniver til skrutrekkere, solbriller osv. fingrene klarer iallefall ikke trykke på restart knappen, ikke at det er nødvendig å restarte hele tiden. jeg vil anbefale deg å prøve å få pc'n din mer stabil enn å finne ut hva som er smartest løsning når det gjelder å trykke på knappen Lenke til kommentar
Yoffe Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 det er cpu viften tror eg.... er ikkje helt sikker.... den blir evig varm når den bare står og ikkje jobber.... ca 52-53 grader.... tror eg har montert viften litt skjevt på, etter en gang eg skulle sjekke noe.... men det er greit å ha en fin knapp så eg slipper å kave for å restarte.... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Fil ned den lille forhøyningen rundt knappen! Funker fett det... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 bare ha en tynn ting i nærheten av pc'en hele tida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå