Bjarnemann Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) I det siste har jeg hatt en helt merkelig appetitt av en annen verden. Jeg er praktisk talt bunnløs, og må virkelig holde meg i tøylene for ikke å overspise altfor mye. Jeg kan fint legge meg på 6000 kcal/dagen, selv om jeg utelukkende spiser ren sunn mat og holder meg unna brus. Når jeg er på besøk hos mamma, pappa og søss spiser jeg lett mer enn hele gjengen til sammen. En kartong egg på høylandet gjør meg bare mer sulten. For noen dager siden spiste jeg 1,6 jævla kilo laksefillet uten nevneverdige problemer. I går spiste jeg et kilo seifillet, 2 kg grønt, og deretter en hel pizza, tre liter vann for å fylle magesekken og 8 appelsiner. I alle tilfellene (bortsett fra laksen, den var gratis) har jeg stoppet å spise fordi jeg har forstått det er lurt, ikke fordi jeg har vært mett. Er det noen som har vært borti lignende tilfeller og har peil på hvordan det kan være mulig å dytte i seg så forpult mye mat? Jeg er forresten 21 år, har hatt hår på brystet og voksen kølle noen år, så noe pubertet er det neppe. Endret 1. mai 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du har vel rett og slett for stor magesekk da... Også organene kan variere en del fra person til person. Og mens noen personer blir sykt høye (2 meter og mer) så har du en sykt stor magesekk høres det ut som. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det du beskriver er jo en overspisingsproblematikk, noe som er et symptom for noe du ikke har fått bearbeidet godt nok i forhold til de andre postene du har skrevet på forumet. Står en del om det her I forhold til hvordan du har lagt fram ting tidligere så kan man vel spekulere i om det kan ha sammenheng med du har store prestasjonskrav til deg selv ? I forhold til at jeg har inntrykk av at du har ressonert ganske bra til de postene jeg har skrevet kan det kanskje være verdt å se litt på oppvekstvilkårene du har hatt i familien. Dette er bare innspill til en tankeprosess, men skal du komme til bunns i dette trengs nok en dypere analyse. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) feilpost. Endret 1. mai 2013 av Andrull Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Med det inntaket der må du grise ned skåla en god del da. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du har vel rett og slett for stor magesekk da... Også organene kan variere en del fra person til person. Og mens noen personer blir sykt høye (2 meter og mer) så har du en sykt stor magesekk høres det ut som. Akutt gigantisme? Skal vel litt til for at magesekken skal vokse såpass over natta i voksen alder.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Beste er vel å snakke med legen sin om det. Tror ikke det er normalt å spise så store mengder mat med mindre du driver med toppidrett og er aktiv flere timer til dagen. Inntil du finner en løsning på problemet kan jeg anbefale styrketrening, så blir det litt muskler av alt overskuddet ditt istedenfor bare fett www.stronglifts.com er jo et sted å begynne. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det beste er vel bare å ikke bry seg om man er litt sulten. Aldri forstått den akutte trangen til å spise seg helt mett. (er jo verre og faktisk vondt når man spiser for mye) Joda, det er jo greit å slippe å gå sulten, men det er jo ofte fordi jeg selv synes jeg blir grinete, sur og surrete av å ha alt for lavt blodsukker. Om man spiser normalt så vil du ikke få dette, og jeg går ut fra at du bare mangler denne metthetsfølelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå