Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan lærere bruke ephorus på musikk

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bare lurte på om man kan bruke ephorus til å lete etter musikk?

Vell jeg går på medier og vi har en prøve der vi skal lage en sang, og jeg har kjøpt en sang av en god venn, han sa til meg at den ikke ligger noen steder på nette noe mer, den lo den ut på youtube for en uke siden.

Så det jeg lurer på er om læreren min kan finne sangen med ephorus eller med andre verktøy. og er det noen formater som jeg kan sende som den de ikke kan finne det ut?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom sangen har blitt registrert i en database (eller flere) er et mulig å finne den med verktøy som søker i gjeldende database®.

Jeg tror ikke det er veldig sannsynlig at sangen har havnet i en database dersom den bare var en kort stund på YouTube.

Og i tilfelle den har havnet i en database er det heller ikke veldig sannsynlig at verktøyene i bruk er koblet opp mot databasen.

Lenke til kommentar

ProTip: Hvis du kjøpte rettigheten til sangen, så burde du be ham om å fjerne sangen fra YouTube, for da er den isåfall din.

Men hvis du bare kjøpte bruksrett, WHY?! Med mindre han kjører Creative Commons-lisens på YouTube, så er det jo din rett å endre én note i sangen, og kalle det din egen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...