akk33 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg får 2 nye hardisker no..også skal jeg koble på 2 neonlys og 5 vifter i det nye kabinettet mitt.. Og jeg lurer på om det blir nok strøm me en strømforsyning på 420 watt til sammen blir det 4 harddisker. 2 cdrom. 2 neonlys.og 5 vifter. Blir det nok strøm? -Andrè- Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har flere ting med en 350w så du skulle ha mer en nok strøm å ta av hvis psu er av normalt god kvalitet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hehe, hvis det er en skikkelig strømforsying så holder det nok med 420W da ja. Du kan sikkert koble til enda flere HDDer eller vifter også uten at det gjør noe. Alt over 400W er *mye*. Faktisk så mye at jeg tviler på noen med "normal" PC greier å bruke det. Trenger server med et lass av SCSI-disker eller noe for å klare å bruke mer. Eller hvis du kobler kaffetrajtoren på da eller lignende Lenke til kommentar
akk33 Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 strømforsyninga er ej Chieftec Strømforsyning ATX 420W 2vifter Strømforsyning for P4/AMD CPUs m/PFC http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Noe formeining om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå