Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

18.000,- i bandwidth regning...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-18 23:18, Arctic skrev:

Man er vel ikke "lite smart" bare fordi man spør andre om gode råd?

Det er alltid noe du selv overser, som kanskje andre tenker og husker på.

Og han har ikke heller ikke henvendt seg spesielt til meg for gode råd.


Men til dere andre, takk for tips!


 

Menneskene har den spesielle egenskapen at de lærer av de feil man gjør, de kloke menneskene lærer av de feilene andre gjør....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 15:54, blanc skrev:

hvorfor ikke si i forumet på siden at den blir lagt ned hvis han ikke får noen løsning på problemet.

da blir det nok mange replyer....


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-02-20 15:54 ]</font>


 

Oh yeah!

Det var det han gjorde, og gode råd kom det i massevis. Men som sagt, så har han kuttet ned på videoer og bilder. Så det ordner seg visst.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2002-02-20 19:25, Arctic skrev:

Oh yeah!

Det var det han gjorde, og gode råd kom det i massevis. Men som sagt, så har han kuttet ned på videoer og bilder. Så det ordner seg visst.


 

Ser ikke ut som det ordnet seg fullstendig!

Les VG. Det ser ut som om web-stedet blir lagt ned :roll:

Lenke til kommentar

Her er endel ting som må avklares.

Jeg skrev kanskje i skrivende stund at det kom til og ordnes. Det gjorde det ikke. Men på den annen side, de siste ukene før stenging, så visste jeg hvordan det kom til og ende. Siden ble rett og slett for stor for han. Men dere fikk i allefall litt inside info på forhånd fra meg. Men det er jo ikke noe jeg er stolt over akkurat.

 

Og jeg kjente han ikke personlig for de som trodde det.

 

Edit:

 

Tja kanskje på tide med en oppdatering. Litt sent ute da, men men. Som kjent for de som leste "avslutningsbrevet" så hadde han fått nok. Men enkelte personer har en litt større tiltrekningskraft en andre. Britney er en av de. Er du først en skikkelig fan, så glemmer du aldri henne. Så etter noen måneder, så "sprakk" han og startet opp, bedre en noen gang før. Siden hadde han solgt til et større firma, og alt ligger på deres server. Han fikk selvfølgelig fort jobben som webmaster tilbake. Han oppdaterer siden, og administrerer den nå. Har også tilgang på ubegrenset båndbredde...

I skrivende stund så har han nettopp dradd til USA for og gå på Britney konsert i lag med noen fans som vant en konkuranse som han arrangerte. Siden oppdaterer han daglig med laptopen fra hotellet.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: arctic på 2002-07-15 05:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...