fasst Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er utlandet for øyeblikket og har HBO Nordic abo. Får selvfølgelig ikke logget på og sett noen serier jeg følger med på. Har også abo. for UnblockUS men HBO Nordic støttes ikke. Finnes det noen enkle DNS-løsninger for HBO Nordic eller må jeg over på en VPN-løsning? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Beste er vel en VPN løsning som har server i Norge. Jeg bruker Astrill.com og de har i alle fall det. Lenke til kommentar
fasst Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Beste er vel en VPN løsning som har server i Norge. Jeg bruker Astrill.com og de har i alle fall det. Ser at Astrill støtter Win7 men ikke Android. Skulle gjerne funnet en løsning til HBO Nordic som støtter begge plattformer, Win7 og Android. Lenke til kommentar
fasst Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Fant en til Android som fungerer godt og er gratis. Hideman VPN. Valgte Sverige som land. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg bruker Astrill på Android telefonen min og nettbrettet mitt. Ikke noe problem det. Du bruker da L2TP/IPSec protokollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå