Lykketrolling Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg prøvde å spørre dette i Nintendotråden, men der druknet det fort i alt mulig annet tull. Prøver igjen her i stedet. Jeg har en del bilder (via kameraet) og tegninger (via Art Academy) på 3DSen jeg gjerne skulle hatt over på PCen. Er dette mulig, og i så fall, hvordan gjør jeg det? Har prøvd å sette minnekortet i PCen, men der fant jeg ingenting. Trenger jeg et eget program for det, og i så fall, hvor finner jeg det? Takk. Btw bruker Windows 8, om det hjelper. Edit: Glem det, fikk det til etterhvert. Måtte gå inn i browseren på 3DSen og bruke tinypic.com (eller noe lignende). Det er jo ikke akkurat optimalt, men det funket. Et kirsebær jeg lagde i Art Academy som test. http://i40.tinypic.com/oss477.jpg Endret 1. mai 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det er det. Bildene som blir lagret på 3ds'en blir lagret på nimmebrikka du har i. Du må koble minnebrikka i en sdkort leser for så å kunne gå inn å hente dataene. Jeg bruker da en micro sdch-usb adapter for å hente ut ting fra brikka (har 32gb som også brukes til digitalt kjøpte spill)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå