Dellers Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg synes de bør få ut all informasjon om multiplayeren nå. Selv om COD irriterer meg grenseløst til tider har jeg lyst på noe nytt, men det er en del ting jeg MÅ vite først. Jeg forhåndsbestiller ikke et spill jeg ikke aner hvordan fungerer. Endret 29. oktober 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Holdan Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvor tror dere det er best å forhåndsbestille for å få det tidligere? Er jo planleggingsdag på mandag så alt ligger til rette for en tidlig kopi, vurderer gamezone eller elkjøp sålangt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hvor tror dere det er best å forhåndsbestille for å få det tidligere? Er jo planleggingsdag på mandag så alt ligger til rette for en tidlig kopi, vurderer gamezone eller elkjøp sålangt. Bestill fra Ludostore du De sender ut på fredag så med mindre man bor langt nord har man spillet på lørdag Endret 30. oktober 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Da har vi bekreftelsen på at CoD:Ghosts kommer til å kjøre i 720p oppskalert til 1080p på Xbox One, mens PS4 kjører native 1080p. Hmm...hvorfor det, tro? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Snakket med Gamezone, dei sa dei skulle sende det idag, men har ikkje vått noe sendings bekreftelse endo. Håper veldi eg får det imåra Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Snakket med Gamezone, dei sa dei skulle sende det idag, men har ikkje vått noe sendings bekreftelse endo. Håper veldi eg får det imåra Gamezone sender på lørdag Mitt ble sendt fra Ludostore idag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Gikk inn på Elkjøp idag og noen store papp montasjer møtte alle som kom inn i butikken Ikke lenge igjen nå.....men lurer på om jeg venter til PS4 versjonen kommer. Om jeg ikke må ha PC versjonen også da...isåfall ikke mange dagene igjen nå. Endret 1. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 ser dårligt ut for meg, dei sa dei skulle sende det idag, men det gjore dei visst ikkje.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Der kom Ghosts i postkassa! 2 Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg er ganske usikker på om jeg skal kjøpe meg dette spillet.Er det noen som har fått testet ut spillet, som kan si litt om hvordan spillet er? Lenke til kommentar
Holdan Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Snakket med Gamezone, dei sa dei skulle sende det idag, men har ikkje vått noe sendings bekreftelse endo. Håper veldi eg får det imåra De sender på mandag, aner ikke hvorfor. Jævla dritt,, bestilte derfra sjøl. Får det tirsdag eller onsdag senest. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spørte dem før eg bestillte so sa dem Fredag, og no sier dem Mandag.. ferdig med di folka der. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Bare forhåndsbestill på gamestop for å få det på release dagen Og du får plakat, men vær rask! 2 dager igjen og hvis du forhåndsbestiller får du med en bonus map xD Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hellige komodovaran så digert. Ifølge Steam tar spillet 66519 MB med plass, altså rett under 65 GB. Det høres jo helt absurd ut! Om ikke annet så bånner jeg linja. Går i 12-12,5 MB/s, som overrasker stort mtp. tidligere erfaring med Steam. Endret 4. november 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er vel ca. 30GB som skal lastes ned. Bestilte cd-key fra CJS CD Keys men venter enda på levering. Ikke at det gjør noe, skjermkortet på maskinen min takler ikke spill uansett for tiden. Kostet bare 280kr. Nesten så jeg vil kjøpe det til PS3 og så jeg har noe å gjøre i mellomtiden. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Stor gleder meg til at jeg kan laste det ned fra Steam snart!Skal nok kjøpe det til PS3 i morgen, på grunn av at da får man det billig når PS4 kommer ut. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Stor gleder meg til at jeg kan laste det ned fra Steam snart! Skal nok kjøpe det til PS3 i morgen, på grunn av at da får man det billig når PS4 kommer ut. Eneste info jeg fant om dette når det gjelder butikker i Europa: GameStop (Various European Markets) Trade in your copy of Call of Duty: Ghosts on Xbox 360 and purchase the Xbox One version for a significantly reduced upgrade fee. Offer valid until December 31st, 2013 or while supplies last. Go in-store for more details. Usikker på hva "significantly reduced" egentlig vil si. Og må byttes inn før 31. desember. Er samme teksten på Playstation 4. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 En ting jeg lurer på, hvordan kan det være så stor forskjell i pris på COD og BF4? Finner ikke BF4 til under 1000,- men COD finner jeg til 650,- (da selvsagt med DLC pakkene) Noen som har tips? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Eneste info jeg fant om dette når det gjelder butikker i Europa: GameStop (Various European Markets) Trade in your copy of Call of Duty: Ghosts on Xbox 360 and purchase the Xbox One version for a significantly reduced upgrade fee. Offer valid until December 31st, 2013 or while supplies last. Go in-store for more details. Usikker på hva "significantly reduced" egentlig vil si. Og må byttes inn før 31. desember. Er samme teksten på Playstation 4. Epost som ble sendt ut idag. EDIT: Personlig så venter jeg til jeg kan spille det på PS4. Dette skal oppleves i 1080p med all eyecandy som er mulig Endret 4. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå