Gå til innhold

Hjelp til Lionheart

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat blitt initate i Knights of the Templars og har fått i oppdrag å gå til han fyren som står ute i skogen for å se om han har noen oppdrag til meg. Det han sier jeg skal gjøre er å finne et nest med masse giant wasps og drepe alle. Vel, jeg har funnet en hule med mange i, og jeg har drept alle, men når jeg skal gå til fyren for å få fullført oppdraget kan ikke emnet om oppdraget nevnes engang. Er det en plass til med mange wasps ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste du trenger å gjøre for å løse det oppdraget er å drepe alt av Wasps som er på kartet. Topp venste på kartet er de du må drepe.. Etter du har vært der og utryddet alt kan du gå til ham og fortelle at oppdraget er ferdig.. har du allerede gjort det, så vil jeg anbefalle at du sjekker Journalen din. Og ser om det er listet som ferdig her. Hadde av og til noen problemer med at jeg ikke fikk fortalt folk at oppdragene var ferdige selv. Da ble de bare satt til status completed..

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det du sa, men det eneste jeg møter er noen av de som spøtter ting på meg og en gjeng undead.

Jeg har merket at det er en elv med noe på den andre siden, men kommer meg ikke dit..

Har prøvd å finne ut selv, men det er ikke vits mer.. er for irritert :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...