Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Vi hadde vært bestevenner i 9år, før det utviklet seg til ett forhold.

Nå har vi vært sammen siden 2010 og er forlovet.

Vi er han 30år og jeg snart 28år.

Det skal legges til at vi begge to sliter en del psykisk (har en del forskjellige diagnoser, og har vert en del innlagt på psyk) men etter vi ble sammen, har det ikke vært behov for innleggelsene lenger. Men vi har fortsatt hvert vårt støtteapperat rundt oss-

I begynnelsen av forholdet hadde vi en del venner (fikk mye besøk), men med tid og stunder ble vi han mer og mer innesluttet og nå er det svært lite vi tar imot besøk (det er bare oss og kattene nesten).

I det siste har jeg begynt å få store problemer med å stole på han hva internett, sms, skype angår. Jeg kom plutselig over en side (penest.no) hvor han har kommentert en del bilder av jenter på en flørtende og ganske sex-fikert, sexy måte, og når jeg så konfronterte han med dette nektet han på at han har andre profiler enn de jeg vet om, og at han aldri hadde hørt om slike sider. (Profilen på penest er nå slettet) men sporene etter han og samtalene ligger fortsatt synlig ute på nett.. Hvem vet hvilke andre sider han har. (sjekket litt rundt etter dette og fant jeg noen andre lignende sider hvor han har profiler, men fortsatt nekter han på at det er han.

(forå ha mitt på det rene så har jeg ikke logget med inn på sdene hans, jeg bare søkte opp brukernavnene han ofte bruke og har bruktr og da plopper det opp profiler og ut i fra det gjennkjente jeg skrivemåte og diverse andre ting på profilene som avslørte at det er han.

Det jeg lurer på er:

• hva gjør jeg i denne situasjonen?
  • kan jeg stole på han?
  • Er han på noen måte utro?
  • Har han mange profiler jeg ikke vet om?

Vi har alltid vært ærlige mot hverandre og forteller hverandre alt og da mener jeg ALT fra A-Å(også hva vi gjør og ikke gjør på nett. Han hadde en periode der han slet med sjalusi (så jeg slettet nesten alle mine nettprofiler for å slippe noe styr, måtte kutte ut masse guttevenner osv men nå vet jeg ikke om han lot meg gjøre det bare for at det var ett skalkeskjul? At han hele tiden har hatt noe å skjule?

• Er jeg helt på jordet?
  • Er det meg det er noe galt med?
  • Hvorfor nekter han å erkjenne de når han vet jeg vet?

Tørr jeg gifte meg med denne mannen når han tydelig lyver til meg??

Setter stor pris på svar og er det noe som er rotete eller uklart er det bare å spørre.

Jeg er ikke den krazye dama som skal ha kontroll på alt.For meg må han ha så mange venner han vil (både gutter og jenter) så lenge han er ærlig.

Men profiler som penest,,deiligst, match, netlog,og diverse sånne sider har jeg aldri og kommer ikke til å godta..

Mvh

hun som er utrolig usikker på situasjonen men også på seg selv om det er meg det er noe galt med. Anonym poster: de7d0347551939b602e860791eefd1d4

Anonym poster: de7d0347551939b602e860791eefd1d4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...