Steinar2k Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Heisann, lurtepå om det var mulig å rense CPU kjerne med rødsprit ? Leste at isopropanol og malingstynner var mulig men vi har bare rødsprit noen som vet ? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Vil tro det legger igjen et tynt fettlag akkurat som whitesprit, kjøp en flaske med kondensfjerner på bensinstasjonen. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Sukk.. Det går veldig fint å bruke rødsprit. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Teknisk Sprit legger ikke igjen noe fettlag. (Mener det ihvertfall!!!) Brukte ihvertfall det før jeg lakka kabinettet mitt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 *dobbelt sukk* Nei, det er ikke rettet mot trådstarter. Bruk rødsprit med god sammvittighet du. Etter min mening det beste stoffet! De som snakker om fettlag og sammenligner det med whitesprit burde lære seg forskjellen på et oljeprodukt og et alkoholprodukt. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 takk takk. da løper jeg og henter meg litt rødsprit i kjelleren :> Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 *dobbelt sukk* Nei, det er ikke rettet mot trådstarter. Bruk rødsprit med god sammvittighet du. Etter min mening det beste stoffet! De som snakker om fettlag og sammenligner det med whitesprit burde lære seg forskjellen på et oljeprodukt og et alkoholprodukt. Alltid gøy å lære noe. Jeg husker bare hva jeg selv ble fortalt her på forumet da jeg spurte om det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå