mX mann Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har en hardisk som er ata 66 den skall sitte i en data med 256mb pc2700 ddr ram og en amd xp 2200 cpu, vil denne senke ned ytelsen betraktlig under spilling, og i Windovs. jeg benytter Win98. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 mener vell at den ikke skal det... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Man sku jo tro atte det ikke ville senke ned ytelsen noe i spill og i Win98 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Så lenge du ikke bruker den til å ha OS på, har den ingenting å si for ytelsen annet enn når den selv er i bruk, correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Den vil vel senke ytelsen ganske betraktelig under oppstart, lasting av nye baner, filoverføring og Windowsbruk hvis det er den disken du installerer Windows på. Tror ikke det blir noe mer enn det, så det skal nok gå fint. Men jeg ville kanskje bare lagt på 500kr ekstra og kjøpt meg en 40GBer som var litt raskere. Blir småkjipt hvis du engang tar med disken til LAN eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå