Dr.Pepper Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) 2.mai har elkjøp tilbud på iPad 2 16GB wifi til 1990NOK, sjekk kundeavisen på www.elkjop.no edit: spaceworld har også tilbud på iPad mini 16GB wifi til 1990NOK Endret 1. mai 2013 av Dr.Pepper Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) iPad 2 16 GB kom i salg mars 2011 og må etter 2 års verditap koste ca 1267 kr eller mindre for å være et godt kjøp Dessuten kommer det snart ny iPad med smalere kanter rundt skjermen og oppdatert ytelse samt ny iPad mini med slik at det er dumt å kjøpe noen form for iPad akkurat nå så nært neste generasjon. 2000 kr kan høres rimelig ut, men det er en god del på vei mtp å kjøpe kommende iPad 5 eller neste iPad mini. Hadde det vært snakk om 999,- eller 1290,- hadde det vært et vurderbart tilbud. Endret 1. mai 2013 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Helt enig! Selv ville jeg ikke ha kjøpt, men det finnes faktisk en del mennesker som ikke trenger det siste og beste. Bare det funker til nettbank, fb, og nettaviser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Skal man først synke til å kjøpe nettfjøl med 1024x768 oppløsning kan man like gjerne velge en av Android-variantene til under halvparten av den tilbudsprisen. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Helt enig! Selv ville jeg ikke ha kjøpt, men det finnes faktisk en del mennesker som ikke trenger det siste og beste. Bare det funker til nettbank, fb, og nettaviser. Sant, men det er fremdelet for dyrt i forhold til hva man får. Jeg liker ikke denne formen for markedsføring hvor de spekulerer i at kunder uten peiling ser iPad, Apple og prisen og tenker at det er et godt kjøp selv om det ikke er det. En rekke kunder i målgruppen kunne lett ha gått på å betale 10k for en 5 år gammel MacBook-god tro om at det var et godt kjøp. iPad 2 er helt kurrant til en rekke bruk selv om skjermoppløsningen ikke er den beste, men da må prisen ned til et forsvarlig nivå. Endret 1. mai 2013 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 tydelig at jeg ikke har fulgt med iallefall, trodde ipad 2 var den nyeste fortsatt, ikke det at jeg har i det hele tatt vurdert noe apple produkt uansett... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Huff, her var det mange som synser om iPad, Apple produkter og deres kunder uten å ha greie på noen av delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå